פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חשבון חשמל מנופח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
קיבלנו חשבון חשמל לחודשים 10-11 על 2885 קוטש. מאחר ובחודשים 8-9 נרשם דילוג. בכל בתי אב וכן אצלינו בשנה קודמת, לפי הגרף של חברת החשמל בחודשים הללו הצריכה יורדת, אצלינו עקב אי קריאת המונה הצריכה עלתה. הבעיה שהתעריף עלה בחודש 11 ל 46.93 ש"ח . אנחנו משלמים לחברת החשמל תשלום קבוע שבין השאר אמור לממן קריאת מונה. ואם חברת חשמל לא קוראת מונה למה עלי לספוג את ההפסד. חברת חשמל זיכתה אותי ב12.96 ש"ח -ממש בושה .
כספי סוג הנזק :
החזר לפי שימוש בקוטש בחודש 11.2010 פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר את קבלת התלונה תגובה:
נציבות תלונות הציבור תבדוק את האמור בתלונה ובסיום הבדיקה נשיב ישירות לפונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה