פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להתקין מונה חשמל נטען נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏18 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר פניה לחברת החשמל לצורך בירור התקנת מונה נטען ע"י הצרכן נמסר לי שמוצר זה זמין וזמן ההספקה וההתקנה עומד על כ - 3 חודשיים מיום ההזמנה. לאחר ביצוע ההזמנה בחודש אוקטובר 2011 המתנו כ - 3 חודשיים ליום ההתקנה. כמובן שלאחר תום מועד ההמתנה אף גורם מחברת החשמל לא פנה אילנו כדי לתאם תאריך להתקנה. לאחר מספר ניסיונות לברור הנושא נמסר לנו שיש בעיה בזמינות החלק ולכן נאלצתי להמתין על פי דרישתם. לבקשתי לקבל מועד צפי נמסר שאין תאריך צפי מכוון שיש ביקוש גדול למוצר ואין מספיק במלאי. לכול אורך התקופה עד היום כאשר פיניתי מספר פעמים לקבל עדכון התשובה היא לקונית "אין במלאי תמתין, אתה מוזמן לפנות לפניות הציבור, זה מה יש."
כמו כן לכול אורך התקופה חברת החשמל ממשיכה לפרסם את המוצר ומציגה אותו כאילו הוא קיים במלאי החברה. בפעם האחרונה שפניתי לחברת החשמל בתחילת חודש זה נמסר לי שקים כמות מועטה במלאי אולם סדר ההזמנה נקבע באופן שרירותי ע"י חברת החשמל ולא ע"פ סדר המזמינים. בנוסף נאמר לי שקדימות להתקנה ניתנת לצרכנים בעייתיים. כמובן שאיני צריך לציין שבקשתי להתקנת המונה הנ"ל נובעת עקב בעיות כלכליות ולמרות זאת אני מנסה בכל דרך לקבל את התקנת המונה לפני צבירת חובות לחברת החשמל. הרגשתי היא שחברת החשמל גורמת לצרכנים להיות עבריינים ובעלי חובות כספיים שלא לצורך עקב הימנעותם לספק את המונה הנ"ל שקיים במלאי החברה ויכול לגרום לחיסכון רב עבורי.
התקנת מונה חשמל נטען פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
נציבות תלונות הציבור ש שם ותפקיד:
הרינו לאשר קבלת התלונה תגובה:
התלונה תטופל במח' התלונות של מחוז דן בחברת החשמל ובסיום הבדיקה ישלח מענה ישירות למלין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה