|
|
|
|
|
|
הגעה באיחור של חשבון החשמל |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
יש לי בעיה שחשבון החשמל מגיע אליי באיחור, התקשרתי לחברת החשמל והודעתי להם וביקשתי לבטל את הפיגור בגלל שזה לא באחריותי, אותם זה לא עניין.....
מה אפשר לעשות?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
נציבות תלונות הציבור ש |
שם ותפקיד: |
מאחר והמלין לא מסר כתובת מלאה ו/או מס' חוזה נפנה אליו ונבקש פרטים כך שנוכל לזהות את מקום הצרכנות |
תגובה: |
עם קבלת הפרטים מהמתלונן נעביר לבדיקה וטיפול מח' התלונות במחוז הרלבנטי בחברת החשמל |
פתרון: |
|
|
|