|
|
|
|
|
|
חשבון חשמל מנופח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מדובר בפנייה שהופנתה למוקד 103 של חברת החשמל לאחר קבלת חיוב מנופח ביותר של 940 ש"ח , קפיצה של בערך פי 2 מהחשבוניות האחרות!!!
יש לציין שלא מדובר במפעל קטן אלא בדירה של 2 סטודנטים שלא ממש שינו את הרגלי הצריכה שלהם, הטיפול של החברה הייתה לשלוח נציג שיבדוק את המונה ובאמת לאחר בדיקה שלהם (לוקח לו עד חודש להגיע- זה הנוהל עבודה) התברר שהמונה עובד ללא דופי, ועכשיו נשאלת השאלה? מה לעשות, החשבון כמובן שולם אך איך ניתן לבדוק את הדברים לעומק??? לא ייתכן ש2 אנשים צורכים חשמל כמו משפחה של 5 נפשות שיושבות על תנורי חשמל וכד'?? מדובר על מס' חוזה 2594030
|
כספי |
סוג הנזק : |
פתרון לטווח ארוך ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
שמואל שץ ממונה על תלונ |
שם ותפקיד: |
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. |
תגובה: |
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. |
פתרון: |
|
|
|