פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק חשמל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏26 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים הגיע לדירה שבבעלותנו (אלוף שימחוני 6 בני ברק, דירה 11) מכתב המודיע על ניתוק חשמל תוך ימים ספורים במידה ולא נחליף את הפקק בבית מ-40 ל-25 (בעבר, לפני שקנינו את הדירה, הוחלף לא כחוק מ-40 ל-25). יש לציין שמכתב קודם של חברת החשמל הודבק על הדלת (ולא נשלח בדואר מסודר) ולא הגיע ליעדו, ולכן ככל לא ידענו על העניין עד ההודעה על הניתוק. לאחר טלפונים וצעקות הוסכם לדחות את הניתוק במספר ימים כדי שנוכל להסדיר את הפקק. הדבר סודר. מספר ימים לאחר מכן הגיע טכנאי מטעם חברת החשמל לבדוק, אך העניין לא הוסדר כנדרש לדעתו (הוחלף הפקק של חברת החשמל ולא של הבית, בגלל חוסר הבנה) ולכן הוא ניתק את החשמל על המקום ולא הסכים לחכות כלל. בסופו הזמנו חשמלאי מטעמם שיחליף את הפקק באופן חוקי ל-40 (בעלות של כ-2000 ש"ח), והובטח שתוך 3 שעות החשמל יחובר מחדש. כמובן שנחויב על ניתוק וחיבור החשמל מחדש (כמה עשרות שקלים)!
כספי סוג הנזק :
לא לשלם על ניתוק וחיבור החשמל+ שלא לנתק חשמל ללא פתרון נדרש :

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
ממונה על טיפול בתלונות שם ותפקיד:
תלונתך שבסימוכין תועבר לטיפול מחוז דן של חברת החשמל אשר ישיבך ישירות בכתב, נציבות תלונות הציבור תקיים בקרה על האמור בתשובה. תגובה:
תלונתך שבסימוכין תועבר לטיפול מחוז דן של חברת החשמל אשר ישיבך ישירות בכתב, נציבות תלונות הציבור תקיים בקרה על האמור בתשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה