|
|
|
|
|
|
חוסר מוכנות להגיע לקריאת מונה בשעות הגיוניות / לקבל קריאה שאני ערכתי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 18 מאי 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
חברת החשמל הודיעה לי כי הם לא מוכנים לקבל את קריאת המונה שערכתי בדירתי, היות ולא היתה קריאה על ידם מעל לשנה. יש לציין שהסיבה לכך היא כי המונה הוא בתוך הדירה, כנהוג בהדר-יוסף, ושהם לא מוכנים לבוא ביום שישי או לאחר חמש וחצי בערב (כלומר, אנשים שעובדים במשרה מלאה אמורים לקחת יום חופש ולחכות לקורא שלהם...)
|
כספי |
סוג הנזק : |
לאפשר לי להקריא להם בטלפון את קריאת המונה או לשלוח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
חברת החשמל שירות לקוחות
, תגובה:
|
ממונה על תחונות הציבור |
שם ותפקיד: |
תלונתך בנושא תועבר לטיפול מחוז דן של חברת החשמל אשר ישיבך ישירות. נציבות תלונות הציבור תקיים מעקב על אופן הטיפול בתלונה. |
תגובה: |
תלונתך בנושא תועבר לטיפול מחוז דן של חברת החשמל אשר ישיבך ישירות. נציבות תלונות הציבור תקיים מעקב על אופן הטיפול בתלונה. |
פתרון: |
|
|
|