פרטי התלונה

תלונות חברת החשמל

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה חברת החשמלשעות פתיחה חברת החשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל וחצוף של נציג השרות הטלפוני נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הים בשעה 12,30 בצהריים התקשרתי למוקד הטלפוני 103 של החברה בקשר למכתב אשר קיבלתי ממנה ובו בקשת החברה לקבוע עמה תאריך לביאת נציגה אל ביתי לקריאת מונה החשמל אשר בתוך דירתי ודיברתי עם נציג השרות ששמו רועי. היסברתי לרועי שבקרוב אעזוב את הדירה,ממש בעוד חדשיים,ואז אוכל להזמין נציגם לקריאת מונה סופית וסגירת החשבון ולצערי אין לי כל אפשרות לעשות זאת כרגע,אלא אמר לי רועי כי אני חייב לקבוע עמו מיד פגישה לקריאת מונה, וכשפיניתי תשומת ליבו שאני לא מהלקוחות הבעייתיים ובמשך שנים אין עליי שום חובות,ושנית ביקשתי להתחשב ולדחות פגישה סך הכל לחדשיים אז אמר לי רועי בכעס ''אתה לא תציב לנו תניים'',ולמרות שדיברתי באדיבות היה עונה בזלזול ואז ביקשתי שיעביר אתי למישהו אחראי,והסברתי לה את המצב ואמרה לי הגברת שאין פה שום בעייה כלל ושאני כן יכול להזמין נציג בעוד חדשיים.
ברצוני להדגיש אכשיו שנית את דבריו של עובד ציבור ונציג החברה רועי,כאשר הוא אמר לי שלא אציב להם תניים,וזאת במקרה שבו לא היה לא רק ''הצבת תניים'' מצידי,אלא כלל לא הייתה סיבה לסרב לי בבקשתי,ביחוד בצורה משפילה ואני מאד נפגעתי מהמקרה ולא נשאר לי אלא להניח שסיבה ליחס כזה היא מבטא רוסי שלי ואין לי כל ספק שלא יעז הבחור לדבר בצורה כזאת עם בעל מבטא ישראלי אלא לבעל מבטא זר הוא מרשה לעצמו להראות מי הבוס בחברת החשמל וגם במדינה.
בכבוד רב ווליס דמיטרי 308683226 מס' החוזה בחה''חשמל 3582226

חברת החשמל שירות לקוחות

, תגובה:
שמואל שץ ממונה על תלונ שם ותפקיד:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. תגובה:
תלונתך הועברה לטיפול מחוז דן של חברת החשמל, תוצאות הבדיקה יועברו ישירות אליך עם העתק לנציב תלונות הציבור אשר תקיים בקרה אחר האמור בתשובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה