פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש בלתי נסבל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה!

בתאריך 18.9.13 התארחתי בלאונרדו פלאזה טבריה בחדרים 621+623.
מדובר בחג סוכות, ולכן היה מאד חשוב לי שיהיה סוכה,כי אנו שומרי מסורת.
היו לי כמה וכמה בעיות בעת שהותי במלון.

בליל החג וגם ביום שישי בערב ,בעת הגיעי לסוכת המלון, היה תור ארוך של אנשים
שלא היה לה מקום בתוך הסוכה, למרות שנרשמתי מראש אצל צוות המלון למקום בסוכה,
לא מצאו לי מקום, וכך עמדתי עם הילדים וכל משפחתי מחוץ לסוכה כחצי שעה כמו מקבצי נדבות!!!
לאחר מכן אחד המלצרים מצא לנו שולחן פנוי, בדיוק במעבר מהחדר שבו נמצאים שולחנות
עם כל מגשי האוכל, וכך כל אדם שעובר שם נותן לי מכה בכסא או בגב,
כמעט שפכו לי עלי מרק חם, ורק במזל זה פגע ברצפה לידי ולא נשפך עלי.
למה מלון שנמצא בתפוסה מלאה בחג סוכות בונה סוכה קטנה, ולא יודע להערך בהתאם
לכמות האורחים המוזמנים???!!
אציין עוד..כי חלק מהאוכל המוגש בחדר האוכל ,לא הוגש לאורחי הסוכה, לא ברור לי
למה יש אפלייה כזו?! האם לשומרי מסורת שרוצים לאכול בסוכה מגיע פחות ?!
אני ועוד כמה אורחים העירו על כך לצוות המלון.
צלחות סדוקות במלון שיכולות לגרום לפציעה נמצאות בחדר האוכל כדבר מובן מאליו.
זה גרם לי ולמשפחתי עוגמת נפש רבה, חשבתי שרשת פתאל יודעת להערך לדברים פשוטים
מסוג זה.
דבר נוסף שמאד הפריע לי..
ביום חמישי 19.9.13 בלילה בשעות מאד מאוחרות נכנסו קבוצה של צעירים לבריכה של המלון
והתחילו שם צעקות וקללות בקול רם מאד, וכל זה בסביבות השעה 1 בלילה,
לא ניגש אליהם אף אחד מצוות המלון לסלק אותם משם או להשקיט אותם,
לצערי נאלצתי להרגיע את התינוק שלי שהתעורר מהצעקות שלהם,
חבל.. שבאתי לנופש במלון ואפילו לישון בשקט בלילה זה בלתי אפשרי.

פניתי לרשת פתאל עם התלונה שלי, לצערי לא התקבלה תגובה הולמת,
במכתב התגובה שנשלח לי מציינים כי האוכל בסוכה ובחדר האוכל היה זהה,
כאילו אני שקרנית, והם ראו משהו שאני לא ראית?!
הם מצידם מתייחסים בסלחנות לעובדה שהגעתי לנופש ולא ישנתי בלילה וגם הילד שלי עקב
הבלגן שיש בבריכה בשעות הלילה המאוחרות והם לא יכולים להשתלט על זה.
למה אני כאורחת במלון ששילמה ממיטב כספה,צריכה להמתין כחצי שעה בתור לסוכה,
כמו קבצנית?! האם לשם כך שילמתי אלפי שקלים?!

ורשת פתאל מציעה לי כפיצוי 25 אחוז הנחה לפעם הבאה,ללא כפל מבצעים,ורק דרך הזמנה
של המוקד שלהם,
הרי דרך כל סוכן אחר שאני מזמינה יוצא יותר זול מהם,
בפרט שאני עובדת מדינה ומגיע לי אוטומטית 15 אחוז הנחה דרך מועדון נכון.
אז איזה פיצוי הם מציעים לי? שולחים לי מכתב שסותר את הטענות שלי,
האם זה נקרא פיצוי? האם זה נקרא יחס הולם,
במידה ולא אסתדר איתם דרכם אני אפנה לבית משפט לתביעות קטנות,
כי היו בעבר משפטים בנושא מלונאות ששם אורחים קיבלו פיצוי הולם דרך בית משפט,
זה שבחרתי בפתאל לא אומר שאני אמורה לסבול ועוד לשלם על הסבל.

באכזבה רבה
א.


חבל שאני מקבלת תגובה לקונית מפתאל כמו שאר התגובות שלהם באתר!!!
במקום שיענו ברצינות לתלונות מה לא תקין, ולמה לא תקין?!
תראו באינטרנט כמה תלונות יש עליהם.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
תלונה זו התקבלה כבר וטופלה- בתלונה מס' 105275 ע"ש אודליה שוורץ. תגובה:
בברכה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה