פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חילול שבת נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏10 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום לפני כשבועיים התארחנו אני ואישתי במלון הרודס אילת (5 כוכבים)
הודענו להם שאנו שומרי שבת ולכן נבקש עזיבה מאוחרת וחדר בקומה נמוכה-אכן קיבלנו ...
ביום שישי בבוקר ביקשו ממני לפנות את החדר בטענה שהוא שמור לאורח אחר כמובן שהייתי מוכן לשתף פעולה רק ששאלתי לאיזה ידר לעבור והאם זה באותה קומה נמוכה הם סירבו וביקשו שיעבור לקומה שישית
כל היום הייתי צריך להסביר להם שאישתי בהריון ויהיה לנו לעלות ולרדת במדרגות אך אותם זה לא עניין והעבירו אותי מאחד לשני סוג של התשה כך כל היום שישי בשיחות טלפון מהקבלה ובקשות שלי לא עזרו ...
כחצי שעה לפני כניסת השבת עברנו טארומה וחווית שירות מהנמוכים ביותר עוגמת נפש שאין כמוה
חצי שעה פני שבת שהגעתי לקבלה לבקש מפתח שבת ושעון שבת
החליתו לעשות לי "שרירים" והתנהגו אלנו בבריונות..
כשבקשתי את המנהל/אחראי לא האמנתי למשמע אוזניי נקט באותה דרך בריונות
לא היה מוכן לתת לנו את השירות שמגיע לנו מפתח שבת ושעון שבת אלא אם כן אני יעלה לקומה שישית הסברתי לו שהשעה כבר לא מאפשרת מכיוון ואנחנו דקות ספורות לפני כניסת השבת והוא בשלו לא מוכן לתת לי לקיים שבת כהלכתה
פשוט אני ואישתי הרגשנו כאילו אנחנו עוברים חוויה אנטישמית
הסברנו למנהל הקבלה אתה גורם לנו לחילול שבת אנחנו מתחנינים אליך אתה מצער אותנו תן לנו לשמור שבת זה ממש חשוב לנו והוא בשלו בפנים קרות לא מסבירות פנים לאורחים
יש לציין כי מאבטח שהיה במקום במקום להרגיע את רוח הדברים נקט באותה שפה מזלזלת וטען שאנחנו לא במלון קלאב הוטל -שם אפשר לבקש הכל פה לא
אני הוסיף לציין כי תחנוני לשימרת שבת לא עזרו התבזנו ליד אורחים נוספים
מותר לציין כי בחדר האוכל קנקני המים שמקבלים האורחים מעלים עובש מלוכלכים
במזנון בריכה הזמנו כריך רוסטביף שהגיע שרוף בטעם של גחל
נותני השערות במלון לא מסבירי פנים וממש לא נעימים
כמו כן, ששלחתי מכתב להנהלת הרשת נתקלתי באוה נימה וטונים לא נעימים וחוסר אכפתיות-
גועל נפש , אכזבה ,עוול ואנטי הכנסת אורחים ונותני שירת
אכזבה סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון הרודס אילת. תגובה:
תגובה טלפונית. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה