פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מרמת המלון ותמורה נמוכה למצופה. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏25 ‏אוקטובר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25/10 הזמנתי סופ"ש לאונרדו נגב בב"ש. נאמר לי שיש בריכה חיצונית, נאמר לי שניתן להזמין חדר ללא שטיח בשל בעיות נשימתיות שלי אני זקוק לחדר ללא שטיח. והזמנתי כניסה לטרקלין עסקים.
בעת הגעתי יום שישי בשעה 17.00 נאמר לי שהברכה אינה פעילה ואין חדר ללא שטיח ,מפאת הסמיכות לשבת נאלצתי להיכנס לחדר עם שטיח שרוב הזמן בליתי מחוץ לחדר .בטרקלין עסקים היתה חוויה של זלזול אין מוצרים ושתיה קרה רק מים ו2 בקבוקי ספרייט. מקרר ריק,פירות תפוחים רקובים ומעט בוטנים כל פניותיי לקבלה נרשמו אך איש לא טרח להתנצל לרענן את המלאי לא ברור לי למה לשלם עבור כניסה לטרקלין כזה גרוע ,אפילו מים חמים לקפה צריך להרתיח בשבת אין מחם שבת.בערב שבת נתנו את הטרקלין לקבוצה מצרפת לא יכולנו להיכנס,כול הכיבוד העלוב שהיה חוסל ולמחורת היה מלוכלך ולא חודש המלאי המצומצם שהציעו ביום קודם יש בידיי צילומים של הטרקלין.
הבטיחו לשוחח אבל אפילו לא חזרו אליי. אני מבקש החזר מלא של הכסף שלי זה לא מה שהזמנתי אין דברים כאלה.
עלבון,הרגשה של הונאה סוג הנזק :
החזר מלא של התשלום לסופ"ש או הזמנה למלון אחר ברשת כחוויה מתקנת פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה ממנכ"ל המלון נשלח לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה