פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש בזמן שהייה במלון לאונרדו בוטיק בתל אביב נושא התלונה:
‏יום שישי ‏29 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב הברזל תל אביב כתובת:
תיאור הבעיה:
שמי אפרת שנקר ספקטור, בתאריך ה29.11 התארחנו במלון לאונרדו בוטיק בתל אביב
לרגל יום הולדתו של בעלי.
הזמנתי מראש באתר האינטרנט של פתאל יש לציין שזאת הייתה הפתעה לבעלי והאירוח והשהייה היו אכזבה אחת גדולה.

1. בעת ההזמנה ציינתי בהערות, שאני בחורה על כיסא גלגלים ושאנחנו חוגגים יום הולדת באותו היום (ה- 29.11 הוא יום הולדתו של בעלי)
התקשרתי לוודא שהערות התקבלו ונציגת המלון אישרה לי שכל הערות התקבלו והכל יטופל.
כשהגענו למלון אמרתי שוב בקבלה שאנחנו חוגגים יום הולדת, אמרו לי שישלחו משהו לחדר
ובכל זמן השהות במלון לא קיבלנו דבר (אפילו לא ברכת מזל טוב )
ובעת עזיבת המלון התנצלו אך יצאנו עם טעם מר בפה ומאוכזבים

2. ביום השני של האירוח (30.11) הזמנו סבונים מהקבלה, לאחר מספר דקות בעלי התקלח,
ובצאתו מהמקלחת (עירום) פתחה חדרנית את הדלת ללא דפיקה וללא שום התראה בעלי נעמד מולה ללא בגדים בבהלה גדולה והמום ולאחר מספר שניות היא סגרה את הדלת.
צלצלנו לקבלה ואמרו לנו שבמחשב כתוב שאנחנו עדיין שוהים במלון (עד השעה 16:00 אחר-הצהריים בשבת והמקרה אירע בסביבות השעה 13:30)
והם לא מבינים איך זה קרה.
המומים ונבוכים אספנו את חפצינו ועזבנו את המלון מוקדם מן הצפוי
ברגע התשלום פקיד הקבלה (משה) נתן לנו 15 אחוז הנחה בשביל שנצא פחות מאוכזבים
אך זה ממש לא עזר מכיוון שביטלנו את כל התוכניות להמשך הסופ"ש וחזרנו מאוכזבים ומבוישים הביתה.

3. יש לציין שאני בחורה נכה המרותקת לכסא גלגלים. בעת יציאתנו מהמלון ירדתי ברמפה עם הכסא וכתוצאה מרמפה חדה מאד שהייתה מלאה במים וסבון (הרמפה האחורית של המלון) דרדרתי עם הכסא וקבלתי מכה בראש.
חזרנו הביתה המומים ופגועים מאד אחרי סופ''ש שהיה צריך להיות חווית יום הולדת שמחה ולצערנו נהפכה לאכזבה אחת גדולה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול בפנייה ומצפים לפיצוי הולם שיקטין את הנזק שנגרם לנו פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה