פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה קשה ממלון מרידאן דוד ים המלח נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏דצמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו למלון מרידיאן דוד בים המלח במסגרת כנס, שלמנו מחיר מלא על HB
בפועל בחדרים לא היה חימום, נענתי כי ניתן לשלוח לי עוד שמיכות לחדר (?! אני במקלט לנפגעי קור או בחדר במלון 5 כוכבים?!)
האוכל בחד"א בארוחת הערב וכנ"ל בארוחת הבוקר היה חסר השקעה לרגע חשבתי שאני במילואים באיזה חור נידח במדבר שהטבח אילתר מתוך מנת קרב והכין ארוחה.
במעליות ירדו ועלו איתנו באופן קבוע החדרנים/סטיוארטים ושאר המנקים העמלים במלון ובספא לא היו מגבות למתרחצים.
כשחזרתי פרסמתי בפייסבוק לכל מקרייי שלא יעיזו להתקרב למלון הזה בחיים!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון מרידיאן ים המלח. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה