פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשת פתאל מבטלת הגעת אורח כשעתיים לפני קבלת החדר.לא להתקרב אליהם נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

סיפור שהיה לי עם הרשת בשבוע שעבר ויגיע כנראה לתביעה,

בתאריך 30/12/14 ביצענו הזמנה לחדר אקזקיוטיב(חדר חתן כלה) במלון לאונרדו רחובות-הזמנה מספר 30464.(2 לילות בתאריכים 21-23.01.1014).
הודגש בהזמנה כי החדר מיועד לחתן וכלה שרוצים להתארגן במלון לקראת חתונתם ב22.01.2014 באולם ברחובות.
החדר הוזמן בלאונרדו רחובות אך ורק בשל המיקום והסמיכות שלו לאולם ברחובות,ומתוך כך,הזמנו אנשי מקצוע(מאפרת,קוסמטיקית וכדומה)לחדר,על מנת להתארגן במלון ולצאת ממנו בערב ישירות אל האולם.
חשוב לציין,שלפני ביצוע ההזמנה ,הגענו למלון על מנת להתרשם מחדר האקזקיוטיב,שכן אנחנו צריכים חדר גדול.

את ההזמנה מול המלון וידאנו 3פעמים,בפעם הראשונה -שבועיים לאחר ביצוע ההזמנה,בפעם השנייה-3ימים לפני ההגעה ובפעם השלישית-יום לפני ה"אירוח, התקשרנו למלון ואיששנו את ההזמנה מול נציג קבלה בשם רועי,וזה אמר לנו שאנחנו נקבל את החדר ביום שלישי בשעה 12 בצהריים ועוד הוסיף,כי הוא מבטיח לנו אירוח מפנק ומהנה.אך כנראה שזה לא מספיק בכדי להיות בטוחים

ביום שלישי 21/01,בשעה 10 בבוקר,בעיצומן של ההכנות לקראת היציאה למלון,התקשרה סיוון נציגת מכירות של הרשת וטענה שאין באפשרותם לארח אותנו במלון ברחובות והיא מציעה לנו להגיע למלון בת"א כחלופה.
למרות שהסברתי לה שוב ושוב את חשיבות השהייה ברחובות כמפורט בפיסקה הראשונה,היא חזרה וטענה שאין אפשרות להתארח במלון ברחובות בשל העדר חדרים פנויים.
בנוסף,יצרתי קשר עם מנהלת הקבלה במלון ברחובות,ואף היא אמרה לי שישנה בעיית חדרים ולא ניתן לקבל את החדר.
התקשרתי להנהלת החברה ולקשרי לקוחות והם מצידם טענו שבמלון ישנו כנס מסויים ובשל כך אין חדרים פנויים.
אך שוב,במקום לפעול בהגיון ובהוגנות ולפנות את החדר שהזמנו כחודש לפני ולארח אותנו כמתחייב בהזמנה,הציעו לנו בפעם השנייה להגיע למלון בת"א,למרות שחזרתי ואמרתי שהמיקום בת"א לא בא בחשבון.

במשך כשעתיים המשכתי להתעקש על כך שיפנו עבורי חדר כמתחייב ,הן מול נציגי הנהלת הרשת (אתי,קרן),והן מול הנהלת המלון ברחובות (נטלי),אך דברי נפלו על אוזניים אטומות.


לסיכום,
נאלצנו להזמין חדר אחר סמוך לרחובות ולשנות את כל התכנון היומי מבחינת אנשי המקצוע וההגעה שלהם לחדר(דבר שכרך עלות גבוהה יותר)וגרם לבזבוז זמן וטרחה גדולה מצידנו.
התנהלות החברה "פתאל",הינה מתחת לכל ביקורת .זהו זלזול בנו ויריקה בפרצופנו ע"י הרשת .
שעות של תחנויות ועצבים מול נציגי החברה לא עזרו ,והשאירו בנו חותם של זלזול טהור ותחושות כעסים ועוגמת נפש שלא חווינו מעולם.


ח-ו-צ-פ-ה!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לא מצפה מ"הרשת" הנ"ל שיצליחו למצוא פיתרון.באותו היום המנכ"ל היה צריך לפתור את העניין הזה. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה