פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות המלון והרגשה של הסתרת מידע שגרם לעוגמת נפש גדולה. נושא התלונה:
מרגוליס אורלי שם/כינוי:
אזור אילת אזור:
אילת סאן ראייס אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
אנחנו בעלי יחידה לנופש בסאן ראייס מאז שהוקם המלון,השנה ביקשנו מאתי שהיא אחראית על בעלי היחידות לשנות מחודש מאי הקבוע שלנו לינואר ולנצל 3 זכיות לסוויטות במלון.יש לציין שחודש ינואר זול יותר מחודש מאי .קיבלנו אישור שיש 3 סוויטות פנויות. יש לציין שהבילוי במלון היה עם הילדים והנכדים לחגוג 3 ימי הולדת.
יום קודם כשצלצלנו לאתי לברר שהכול בסדר מסרה שכן אך לילה אחד יש את הבני דודים{ערבים}אמרנו לה לא נורא.אך לא אמרה ש95 אחוז מהמלון.נכנסנו למלון והיה נראה שאנחנו לא בארצינו אלה באחד ממדינות ערב.יש לציין שאנחנו שמולאנים בדעותינו ואנו לא נגד אירוח של בני דודים במלון אבל צריך להיות ביחס או לידע אותנו והבחירה שלנו.אך לצערנו הרב התברר שזה לא היה ללילה אחד אלה אחרי לילה התחלפו הרבוצות והגיעו קבוצות אחרות ממזרח ירושלים.היה מאוד לא נעים במלון הרגשנו זרים ולא שייכים השפה המדוברת בלובי ובחדר האוכל היתה ערבית.אני טוענת שאתי שאחראית על בעלי היחידות פגעה בנו ומחובתה היה לאמר לנו מה הולך במלון וכך לא היינו מגיעים הרי התאריך שלנו במאי.הנכדים שלנו לא הבינו מה הולך לא דיברו עברית בקיצור אוירה מאוד לא נעימה אשר גרמה לנו לעוגמת נפש רבהומצב רוח רע.
יש לציין שהאוכל בחדר אוכל היה מאוד חריף ומותאם לבני דודים עד שביקשנו מהטבח הראשישיפחית את החריפות הוא הסכים לאחר יומיים. חדר האוכל היה הומה אדם התלוננו שהכלים היו רטובים ולא נקיים פשוט לא הספיקו לייבש .
כשהגענו למלון היינו צריכים לקבל 2 סוויטות וחדר אחד גדול קרקע לזוג+תינוק,קיבלנו סוויטה אחת ו2 חדרים.אי לכך מאוד כעסנו אבל לא היה עם מי לדבר מכיוון שלא היו סוויטות.הינו צריכים לישון אנחנו זוג מבוגרים עם בת בת 30 באותו חדר מאוד לא נעים היה לביתנו.בבוקר לאחר שהשמענו קול וכעסנו מאוד נתנו חדר לבד וזה אמור היה להיות עד מוצש ובשבת בבוקר ביקשו ממנה לפנות את החדר היות והיא לא אשת ריב ומדון עברה אלינו בחזרה.
יש לציין שהחופשה הזאת היתה סיוט אחד גדול מאוד לא נהיננו הילדים בערבים יצאו לאכול בחוץ כי פשוט לא היה נעים בחדר האוכל.לנכדים לא היתה חברה כמו בכול נופש..
יש לציין מעולם לא התלוננו מיום שסאן ראייס הוקם אנו אורחי המלון.
כספי סוג הנזק :
פיצויי כספי החזר כו מה ששילמנו החזקה ל3 סווטות וארוחות לנכדים ולבת הגדולה שטירטרו אותה. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא האירוח במלון מג'יק סאנרייז קלאב אילת. תגובה:
מכתב מנכ"ל המלון נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה