פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מהשרות והיחס במלון מג'יק פאלאס אילת נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתור חבר מועדון שמיים קיבלתי פרסום על פתאל-רוק סופ"ש של הופעות בכל מלונות הרשת, הצלחתי לארגן חברים נוספים כ-4 זוגות שנרשמו לסופ"ש במלון מג'יק פאלאס יש לציין כי כבר בזמן ההזמנה הובטח ע"י הבחור שלקח את ההזמנה (מיקי) שמאחר ואני חבר שמיים ינתן לכל הקבוצה את ההנחה של 10% בפועל מה שקרה שנתנו הנחה לי כחבר שמיים ולעוד זוג ושתי זוגות לא קיבלו את ההנחה כלל מה שהעמיד אותי במצב לא נעים אבל איך אומרים לא נעים אבל לא נורא ספגנו את הסכום והמשכנו הלאה כי בסך הכל השארנו את הילדים בבית ובאנו בעיקר לנוח ולנהנות מהופעות טובות
אז זהו שמההופעות ומההפקה נהנו מאוד ועל זה מגיע לרשת פתאל שאפו גדול, אבל לנוח לא הצלחנו כלל וזאת כי ערכו שיפוץ (ריצוף) בחדרים שמעלינו הרעש של הדפיקות היה בלתי נסבל והנסיונות לשינה לא צלחו, מספר שיחות טלפון לקבלה תוך בקשה לקבל מנהל או משהו דומה נענו בהתחמקות ובתשובות של חוסר אונים מצד פקידי הקבלה תוך הבטחות שעבודות הבניה יופסקו במיידית, אך לצערי עד שעה שש בערב המשיכו העבודות ללא הפסק.
עוגמת הנפש וחוסר האונים מזה שפקידי הקבלה ובעיקר מנהל המלון או הקבלה לא מתייחסים לתלונות שלנו מהווים נורת אזהרה גדולה מאוד למלון הנ"ל ולרשת בכלל, החוצפה היותר גדולה שלמרות כל התלונות (צעקות) וריבים למחרת יום שישי בשעה 9 בבוקר התעוררנו שוב מעבודות הריצוף מעל ראשינו כאילו לא התלוננו/ביקשנו כאילו אנחנו אוויר. אני מבין שיש צורך לתחזק ולשפץ חדרי מלון אבל לא נראה לי סביר שאנשים שמשלמים ממיטב כספם ובאים למלון בעיקר כדי לנוח יקבלו אתר בניה על הראש, מראש היינו צריכים לקבל חדרים שלא עובדים מעליהם. חבל שארוע ההזמנה וארוע הרעש (עבודות הבניה) העיבו על סופ"ש מהנה שהפיקה רשת פתאל.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך ולחבריך על בחירתכם להתארח במלון מג'יק פאלאס אילת. תגובה:
מכתב תשובה נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה