|
|
|
|
|
|
מכתב פיצוי |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שמי סיון לביא ואני התארחתי עם בעלי ו2 ילדיי במלון לאונרדו קלאב ביולי לפני כשנה וחצי.
השהות במלון לא הייתה נעימה. החדר היה מלא במקקים.
קיבלתי כפיצוי מבית המלון יום כיף לי ולמשפחתי הכולל ארוחת בוקר, צהריים, שימוש במתקני המלון ורפה ועוגה ע"י איש השירות של המלון איסמעיל.
במהלך השנה עברתי דירה ויצרתי קשר עם רינה מהמלון. אמרתי לה שאיני מוצאת את המכתב וביקשתי לשלוח לי לכתובת החדשה העתק של המכתב בכדי שאוכל לנצלו.
יצרתי קשר לפני כחצי שנה לערך.נאמר לי ע"י רינה שהיא מטפלת, לקחה ממני את הכתובת החדשה אך משום מה המכתב לא הגיעה מעולם לצערי.
אני מנסה ליצור איתה קשר, משאירה הודעות בקבלה ובמענה הקולי ללא מענה חזרה.
אבקש לקבל בסה"כ מה שהובטח לי כבר מזמן.
לטיפולכם המהיר אודה.
053-3343539
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי - מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
אנו מודים לך על פנייתך להנהלת רשת מלונות פתאל בנושא האירוח במלון לאונרדו קלאב ים המלח. |
תגובה: |
טופל ע"י מנהלת קשר אורחים במלון - נשלח מכתב בהתאם |
פתרון: |
|
|
|