פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סוף שבוע מבייש במלון לאונרדו סיטי טאוור ר"ג. נושא התלונה:
‏יום שישי ‏21 ‏מרץ ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ראשית חשוב לי לציין שאני לא אדם שמרבה להתלונן ובטח לא נוהג להעלות זאת בכתב, אך מה שקרה לנו בסופ"ש האחרון במלון לאונרדו סיטי טאוור לא אפשר לי אחרת.
כחברת מועדון שמיים, הזמנתי חדר לזוג דרך האתר של פתאל, ללילה אחד בתאריך 21-22.3.14 למטרת חגיגת יום הולדת. זו לא פעם ראשונה שאני מתארחת במלון ומחופשותיי הקודמות הייתי מאוד שבעת רצון. יש לציין כי אנו שבים לספא במלון מדי מספר חודשים. ולכן חשבתי שיהיה נחמד לחגוג את יום ההולדת במלון יחד עם עיסוי מפנק בספא המלון. אי לכך, הזמנתי חבילת שנקראת "לילות משי ". החבילה כללה לילה, 30 דק עיסוי לכל אחד וארוחת בוקר. לאחר ההזמנה באתר, התקשרתי למוקד ההזמנות של פתאל לוודא שההזמנה התקבלה ולוודא כי זהו חדר זוגי עם מיטה זוגית אחת ולא 2 מיטות נפרדות מחוברות.
ביומיים שקדמנו למועד ההזמנה, התקשרתי למלון בבקשה לקבל את החדר מוקדם יותר וזאת מאחר שמדובר בהפתעה ורציתי להכין את החדר כנדרש. מסרו לי שלא אמורה להיות בעיה, וכי זה מאושר, אך ביקשו ממני להתקשר ביום למחרת על מנת שיעדכנו את החדרנים שעובדים באותה המשמרת על כך. כשהתקשרתי ביום למחרת (חמישי), אמרו לי שלא ניתן לקבל את החדר מוקדם יותר וזאת בתענה שהמלון בתפוסה מלאה, אך לאחר שהתעקשתי, אמרו לי להתקשר ביום שישי מוקדם בבוקר ולוודא אם הדבר אפשרי. ביום שישי ב 8:00 בבוקר התקשרתי בפעם השלישית למלון בבקשה לקבל את החדר מעט מוקדם יותר, העבירו אותי מאחד לשני, מסרו שלא ניתן, רק לאחר שכעסתי מאוד על הטרטור הרב הזה, שכן מדובר בסה"כ לקבל את החדר קצת יותר מוקדם אישרו את בקשתי ומסרו לי שאוכל להגיע מ 11:30-12:00.
הגעתי למלון, סדרתי את החדר ויצאתי ממנו. חזרנו לחדר בשעה 15:00, עלינו לחדר במטרה לנוח, אך לפתע שמענו רעשים של דיבורים,צעקות, צחוק ומים זורמים כאילו משפחה נוספת נמצאת עמנו בחדר ואנשים מתקלחים בחדרנו. לאחר שניסנו להבין מה מקור הרעש, הבנו שהחדר שמסרו לנו הינו חדר עם דלת מקשרת. בצד השני הייתה משפחה שעשתה לא מעט רעש והמקלחת הייתה ממש בסמוך לדלת המקשרת- דבר שהסביר את הרעש כאילו מתקלחים בחדרנו. ניסינו להתעלם מהרעש ולהמשיך לישון, אך הרעש העיק עלינו ולא נתן לנו מנוח. אי לכך, החלטתי לרדת לקבלה בבקשה לעבור חדר. חיכיתי לשוחח עם המנהלת התורנית. במהלך ההמתנה שלי היא שוחחה עם משפחה נוספת שביקשה לעבור חדר. כשהסברתי לה את מקור הבעיה, ולאחר שביקשתי ממנה לעבור לחדר אחר כי כך לא ניתן להמשיך לנפוש, מסרה לי שבדיוק התפנה לה חדר. שאלתי אותה האם זהו לא החדר שביקשו לעבור ממנו? היא מסרה לי בתגובה שזהו חדר נהדר, ביקשתי ממנה שנעלה לבדוק אותו יחד פן המעבר. כשעלינו התברר לי כי זהו חדר עם שתי מיטות יחיד שחיברו אותן, ומסרתי לה שאני לא מעוניינת לישון במיטה כזו, שעוד במועד ההזמנה שלי כששוחחתי עם מוקד ההזמנות של פתאל וידאתי כי מדובר במיטה זוגית רגילה. היא מסרה לי כי היא תניח על שתי המיטות מצעים של מיטה זוגית וכי לא אשים לב לכך, אך מסרתי לה שזה שלא יראו שמדובר ב 2 מיטות מחוברות, לא אומר שלא ירגישו וכי אני לא מעוניינת בחדר הנ"ל. היא לקחה ממני מס' טל נייד ומסרה שהיא תבדוק ותחזור אליי.
חזרתי לחדר, כמובן שהרעש המשיך וכאב הראש שלי רק החריף. היא חזרה אליי לאחר 20 דק', ומסרה לי כי הם עשו את מירב המאמצים ומצאו חדר, אך היא עולה לבדוק אותו, והיא תחזור אליי בעוד 5 דק' לבצע העברה.
חיכינו 5 ד', אפילו 20 דק', העייפות הצתברה וכך עם סף הכעס והעצבים. כשעברה שעה ורבע (!!!) ירדתי ללובי שוב וביקשתי לשוחח איתה. מאוד כעסתי על כך שמסרה שתחזור אליי ועברה שעה ורבע מאז, וכן אם לא הייתי יורדת לברר מה קורה, הייתי נאשרת בחדר הרועש שעות נוספות מבלי שיתייחסו לפנייתי. הייתי מאוד עצבנית על כך שנאלצנו להמתין שעה ורבע ברעש בלתי פוסק, צחקוקים, צעקות מהחדר הסמוך מלי שיעשו דבר. לא סתם בחרתי לנפוש במלון מרשת מוכרת וידועה, מלון ברמת 5 כוכבים. המנהלת התורנית ניסתה לברר מדוע לא פנו אליינו במהלך הזמן הזה, למרות שהיא עצמה הבטיחה לחזור ולעדן אותי, "תוך 5 דקות " לדבריה. בסופו של דבר היא עלתה איתנו לחדר, ביקשה שנארוז והעבירה אותנו לחדר אחר, שקט יותר. הכל טוב ויפה, רק שנכנסנו לחדר החדש בשעה 6 וחצי (!!!!!!!!!!!!!!) כל זה, לאחר מסכת עינויים מתישה, פריקת החפצים, אריזתם בשנית, מעבר לחדר אחר ולאחר פעמיים שירדתי ללובי המלון לשוחח עם המנהלת התורנית.
את החופש שלנו התחלנו בשעה 18:30 בערב, כששבת כאמור נכנסת ב 19:00. התביישתי, כעסתי, הרגשתי מבוזה ומושפלת שכן שילמתי ממיטב כספי, דאגתי לכל פרט ופרט ולבסוף קורה מקרה שכזה. הכל היה יכול להחסך מאיתנו לולא המנהלת התרונית או אחת מפקידות הקבלה היו מספיק אחראיות לחזור כפי שהבטיחה (כיוון שהחדר היה מוכן בזמן הזה שבו חיכינו).
מאחר ורצינו למרות הכל מעט לנוח, ניסיתי לאחר את ההזמנה שלנו במסעדה איטלקית בת"א משעה 19:30 לשעה מעט מאוחרת יותר, כי ידענו שאין סיכוי שנגיע בזמן, לא נחנו, לא התקלחנו ורק כעת עברנו חדר, אך מסרו לי שלא ניתן לעשות זאת. לכן, ביקשתי מהמנהלת התורנית אם יש אפשרות לאכול ארוחת ערב במלון כיוון שלא נספיק לעמוד בזמנים שתכננתי, ובמידה וכן מה התוספת הכספית. המנהלת מסרה לי שהיא תשמח שנכנס לארוחת ערב כפיצוי על מה שקרה. לא היו לנו כל כך הרבה ברירות וירדנו לאכול בשעה 20:30 במלון.מיותר לציין שחשק לאכול לא היה לנו.
החופשה לה ציפינו הייתה מאכזבת מאוד. עד רגע זה איניני מבינה מדוע צריך "להילחם" על דבר כה טריוויאלי- שקט ורוגע במלון . מדוע במלון בסדר גודל כזה לא קשובים אליך ומנסים לבוא לקראתך ולהנעים את שהותך בזמן שנותר. ללוא הייתי מעלה את סוגיית ארוחת הערב- לא היינו מקבלים דבר. אני מאוכזבת מאוד, שכן אנו נוגים לנפוש הרבה עם מלונות פתאל- בעיקר באילת, שם זה כנראה בליגה אחרת.
למלון הזה בכלל ולספא של המלון בפרט לא אשוב להתארח וכן לא אמליץ לאף אחד מחבריי לנפוש במלון שכזה. מלון שמזלזל באורחיו שמשלמים ממיטב כספם לנוח ולהנות. במקום להינות- התווכחנו, כעסנו וסבלנו. פשוט מבייש , מחפיר ומשפיל היחס שקיבלנו מהמלון, מתהליך ההזמנה ועד רגע העזיבה. אני מתביישת לספר זאת לחברים שהיו שותפים לארגון של היומולדת יחד איתי- שזהו היחס שזכינו לו. מאוד מצטערת שבחרתי במלון הזה, לולא הייתי יכולה להשיב את הזמן לאחור- לא הייתי מעזה להזמין בו חופשה, אך מטעויות לומדים. את הלקח שלנו למדנו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא אירוח במלון לאונרדו סיטי טאואר. תגובה:
נשלח מכתב לגב' לילי דיין. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה