פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח גרוע במלון לאונרדו קלאב אילת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏30 ‏אפריל ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום בתאריך 30/04 הגענו למלון לאונרדו קלאב אילת . יש לצייין ששילמנו סכום גבוה ללא פיצוי הולם להלן התלונות :
1. קיבלנו חדר מלוכלך מאוד , לא היה ניתן לעמוד על הריצפה ללא נעלים . ריח מסריח.
2. קיבלנו מיטת תינוק מלוכלכת מאוד.לילדה בת 3 חודשים .
3. החדר היהע מלא זבובים גוקים , ויתושים .
4. המזגנים במלון התקלקלו נאלצו להיות שבת שלמה ללא מזגן בחום של אילת . יצאנו במוצאי שבת ללא מנוחה , מכיוון שישבנו בלובי עם שלושה ילדים קטנים .
5. כתוצאה מהחום התינוקת שלי קיבלה פריחה בגוף
6. פניתי לקבלה. הם דיברו בזילזול , אמרו לי אנחנו נשלם לך מונית ספיישל לבית חולים .
מפאת עוגמת הנפש אני מבקש החזר כספי
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא האירוח במלון לאונרדו קלאב אילת. תגובה:
תשובה נשלחה לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה