פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע!! הבטחות ללא כיסוי והמתנה לארוחת חג כ45 דקות נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הגענו בחג שני של פסח 20.4-22.4 כ4 חדרים למלון מגיק פלאס. שירות המלון אינו נופל מאכסניה ברמה של אולי שני כוכבים. על כל בקשה פשוט. של אורחת במלון צריך להתקשר קרוב ל4 פעמים לשירות לאירוח ולחזור על אותה הבקשה. אציין כי קבלת ארבת החדרים שלקחנו במלון זכו לשירות שכזה. כמשפחה שרצתה לחגוג את החג כהילכתו הגענו לחדר האוכל לארוחת החג, כדיר חזירים עמדנו עם עוד קרוב ל50 איש בהמתנה להיכנס לחדר האוכל- להזכירכם ארוחת חג!!!!!!!! בושה!!!! נאלצנו לפנות לעצמנו שולחן בכדי לשבת בצורה ראויה, לערוך לעצמנו ולהגיש לעצמנו מעמדת המלצרים מים וסכום. אין מילים לתאר את האשפלה שהרגשנו באותו המעמד. כבר בשהות נו במלון פנינו לנועה מנהלת קשרי לקוחות ולרות מנהלת נוספת. נועה היקרה הבטיחה שתוך מספר ימים תשוב אליי בתשובה הולמת ומכבדת בכתב עד הימים זכר לא נשמע ממנה.. גם היום כאשר אני מבקשת אותה בחיוג למלון אני זוכה לאותו שירות מזלזל. הנציגים מעברים אותי מאחד לשני בקוים. וההודעות שאני משאירה לא זוכות לשוב התייחסות.
מבייש, מבזה, אנחנו אורחי כבוד ברשת ישרוטל, הפעם החלטנו לתת אפשרות גם לרשת פתאל. ראשונה אחרונה ולא יותר!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם!!!! וחויה מתקנת פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אנו מודים לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה