פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מזלזל ומשפיל במוקד שירות הלקוחות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מוקד שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
כחברת שמיים ברשת פתאל וכאורחת תמידית ברשת פתאל הזדעזעתי מהיחס שקיבלתי ממנהלת מוקד שירות הלקוחות שלכם לירון,
ביצעתי הזמנה ביום רביעי ה14/05/2014 טעיתי בשם המלון אותו רציתי והזמנתי חדר לתאריך 03-07/08/2014 במלון ליאונרדו אין במקום ליאונרדו קלאב.
בכל מקרה התקשרתי 2 דק לאחר ביצוע ההזמנה למוקד שירות לקוחות והתבקשתי לשלם 100 ש"ח בגין ביטול כי לא ניתן לעשות שום שינוי חוץ מזה (גם אם הייתי מוכנה להוסיף כסף תמורת מלון שבאמת רציתי ליהיות בו). חזרה אליי לירון ביום ראשון ה 18/05/2014 קד שירות לקוחות ) והחלה להגיד כי ניסתה לחזור אליי ולא הייתי זמינה לאחר שיחה קשה איתה התברר כי המס שהנציגה מיום רביעי שמרה מס לא נכון ולכן לא היה ניתן להשיג אותי ,
בכל מקרה השיה הייתה מאוד קשה ומשפילה וכשביקשתי לדבר עם המנהלת של לירון נענתי שאני יכולה להתלונן לפניות הציבור של פתאל ואפילו לא ניסתה לשכנע אותי להשאיר את ההזמנה או אפילו לא הציעה לי להחליף מלון תמורת תשלום נוסף כלום ושום דבר .
וכמובן הדובדבן שבקצפת בסיום השיחה לאחר שביקשתי אכן לבטל תמורת 100 ש"ח (שזה גם גניבה לאור יום מאחר וביקשתי לבטל את ההזמנה כ 2 דק לאחר ביצועה ) לירון "המנהלת" ניתקה לי את השיחה בפנים.
אני כל שנה יוצאת כ 3 פעמים בשנה ברשת מלונות פתאל אך השיחה הקשה והיחס המזלזל והתשלום הפקטיבי תמורת כלום !!! לא אחזור לעולם אני ומשפחתי לרשת פתאל אלא אם תתנצלו בשם העובדים שאתם מעסיקים כי מה שעברתי זאת עוגמת נפש!!!
שמי : לודמילה ****
עלבון סוג הנזק :
התנצלות ופיצוי כספי !! פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
שיחה טלפונית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה