פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פריצה לחדר במלון בזמן שינה נושא התלונה:
כליפה טל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏16 ‏מאי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מלון לאונרדו פריווילג' אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בסוף השבוע שעבר שהינו שלוש בנות בגילאי ה20 במלון לאונרדו פריווילג' שבאילת ,השייך לרשת מלונות פתאל.
בשעה 3 לפנות בוקר חזרנו למלון לאחר יציאה,והלכנו לישון.
כאשר היינו בשנתינו ומכשירי האייפון לידנו במיטה , פרץ אדם זר לחדרנו וגנב לנו את מכשירי האייפון והשאיר את הדלת פתוחה.כך שישנו כל הלילה עם דלת פתוחה.
כשהתעוררנו גילינו את הדבר וישר הלכנו לקבלת והנהלת המלון שבמקום להרגיע אותנו ולהקשיב לנו ,טענו שאנחנו משקרות וניסו להאשים אותנו.
להפתעתנו גילינו כי אין מצלמות אבטחה במסדרונות המלון ,(דבר לא חוקי) כך שאין שום ראיות לדבר שקרה.
היו יכולים לעשות לנו כל דבר בחדר באותו הלילה ואף אחד לא היה יודע או מאמין לנו!
איזה מן מלון שצריך לשמור על ביטחון האורחים השוהים בו ששילמו ממיטב כספם לחופשה ,לא מתקין מצלצות אבטחה ?!
לאחר כמה ימים שאנחנו בקשרים עם הנהלת המלון,הופכים את ההאשמות עלינו,שלא נעלנו את הדלת,שהיינו שיכורות ושלא שמנו לב.
המלון מנסה להתנער מכל אחריות על כך שהביטחון שלו כשל ולא מתכוון לפצות אותנו לא על האייפונים ולא על עוגמת הנפש שעברנו.
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנוש האירוח במלון לאונרדו פריוילג' אילת. תגובה:
טופ"ל ע"י הנהלת המלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה