פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שהות בבית מלון לאונרדו פריוילג ים המלח .. נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏18 ‏יוני ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ים המלח עין בקוק כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום קוראים לי ורה ..
הייתי בחופשה אצלכם בבית מלון לאונרדו קלאב לפני שנתיים בערך או יותר לא ממש זכור לי ומאז אמרתי שאצלכם יותר לא רוצה לשהות
ולצערי עוד פעם נפלתי והזמנתי אצלכם 2 חדרים בלאונרדו פריוילג ים המלח ועוד פעם יצאתי מאוכזבת ולצערי הייתי איתי בת משפחה שיצאה ממחלה קשה ולקחנו אותה להנות ממה שהבטיחו
דבר ראשון הייתי צריכה להתקשר כל כמה דקות לקבלה להתלונן על דברים חסרים בחדר
החדרים לא היו נקיים .. שילמנו על הכל כלול וזה לא היה הכל כלול אפילו אם רצינו שתייה חריפה לא היו מסכמים אלא משעה מסויימת וזה בכלל לא מקובל ובבריכה לא היה שום פעילות הדוכן שבבריכה רוב הזמן היה סגור או שהיה פתוח לשעה ופתאום אין עם מי לדבר
הגענו ממש מהצפון להתארח אצלכם הייתה איתנו אישה שיצאה ממחלה קשה ורצתה להנות ולצערי לא קיבלנו את מה שהובטח לנו הבריכה סוגרת בשש ועדיין יש אור אפילו פינת הישיבה שליד הבריכה לא יכלנו לשבת שם בערב ולהנות קצת מהשקט התארחתי בהמון בתי מלון בחיים לא הייתי בבית מלון שסוגר את הבריכה עוד עם מנעול אם ארצה לפרט בכתב זה לא יגמר .. אני מבקשת שתצרו איתי קשר
שהייתי בבית מלון 18/6 עד 20/6
בזבוז זמן ובזבוז כסף סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך בנושא האירוח במלון לאונרדו פריוילג' ים המלח. תגובה:
מכתב נשלח לכתובת ביתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה