פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לאונרדו קלאב שירות לקויי מהיסוד נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
ים המלח כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב
בתאריכים 19-21 ביוני 2014 התארכתי עם אשתי ושניי ילדיי במלון לאונרדו קלאב ים המלח.
לאחר המתנה ארוכה קבלנו חדר. כאשר הגענו לחדר היה ריח מזעזע של סיגריות בכול הקומה וגם בחדר עצמו.
התקשרנו לקבלה ואמרו שישלחו קבט, כמו כן בקבלה אמרו שיסדרו לול לתינוק וכשהגענו עדיין לא סידרו, ובמקום 3 מגבות היו רק שניים.התקשרנו לקבלה וביקשנו לול לתינוק וגם מגבת נוספת וכלי רחצה.
ירדנו לבריכה ועלינו בסביבות 19.00 בערב הלול הגיע אבל ללא סדינים ומצעים גם המגבת לא הגיעה.
התקשרנו שוב לקבלה ואמרו שישלחו, לאחר 20 דקות של המתנה אשתי התקשרה שוב ולא ענו לה אחרי מספר נסיונות התקשרתי וחטפתי ניתוק בפנים, פה כבר עבר הגבול, התקשרתי שוב עד שענתה לי נציגה והבטיחה שהעובד ממש עכשיו בדרכו אלינו. בינתיים אשתי נכנסה להתקלח ובסוף נאלצה להתנגב במגבת שלי. השעה הייתה כבר 20.20 בערב כאשר קבענו לאכול עם זוג נוסף בשעה 20.00.
כשירדנו לאכול בקשתי לדבר עם מנהל אמרו לי שהוא לא פנוי ובקשו להשאיר פרטים מיותר לציין שלא חזרו אלי.
ביום שישי בבוקר קמנו עם ריח מזעזע של סיגריות שהורגש בכול החדר כמו כן היו מלא נמלים בחלון ובכיור האמבטיה.
ניגשתי שוב להתלונן וצעקתי שלא חוזרים אלי בקשו שוב להשאיר פרטים ויחזרו אלי.
לאחר כשעתיים חזרה אלי רונה מנהלת קשריי לקוחות של המלון כשסיפרתי לה הכול רשמה ואמרה שהיא מבטיחה לטפל ושתחזור אלי לפלאפון עד שעה 17.00, כשהגיעה השעה 17.00 עדיין לא התקשרה פניתי שוב לקבלה לאחר שדברו איתה אמרה שתחזור אלי ביום א. אמרתי שזה ממש בדיחה כי בשבת אני כבר עוזב. מיותר לציין שגם היום (יום א) לא חזרה אלי.
אני רוצה לומר שהשירות גרוע ומחריד, חדר האוכל לא מסודר ולא נקי חסרים צלחות וכוסות וצריך להמתין זמן רב לשולחן עקב עומס וחוסר ארגון של בית המלון.
גם בבריכה לא הכול ורוד ויש חוסר של מגבות 80 אחוז מהזמן.
אני חייב לציין שבחג שבועות הייתי במלון מגיק פלאס באילת ששייך לאותה רשת ונהנתי ברמות גבוהות, ממש 10!!! ההבדלים ממש הזויים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצויי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה