פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מלון לאונרדו קלאב אילת נושא התלונה:
מלכה ליבנת שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏03 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי 03-07-14 הגענו להתארח במלון לאונרדו קלאב, קבלנו המלצות על המלון והגענו בתקווה שנוכל ליהנות ולנפוש מעבודה קשה, אך לצערנו דבר מזה לא קרה.
ביום חמישי כאשר הגענו למלון נכנסו לארוחת צהרים ונאמר לנו כי ישנה אפשרות להיכנס לצהרים ביום ההגעה או ביום העזיבה, ולכן בקשנו להחליף את ארוחת הערב של יום חמישי, מכוון שהיינו מוזמנים ולא התכוונו להיכנס כלל לארוחת צהרים בשבת. פנינו לקבלה אך הנציגה, השלילית יש לציין, שללה בכל תוקף בטענה כי "אין שום אפשרות" ואם לא נכנסו לאכול בערב חמישי "זה בעיה שלנו". בקשנו ממנה לברר זאת מכוון שאנו על תינוקות ויום שבת אנו שומרים ואין אפשרות להזמין ארוחות במלון, אך היא אמרה "לא" בהחלטיות והתעלמה מבקשתנו. לבסוף, רק כאשר פגשנו באחראי במקרה, בכניסה לחדר האוכל, הוא אישר את האמור ללא כל בעיה.
אך משנכנסו לארוחת הצהרים ביום חמישי, נחרדנו, ירד לנו התיאבון והרצון לאכול במלון זה. חדר האוכל עצמו, השולחנות, האוכל, הכול היה מלא בזבובים, שהסתובבו להנאתם על האוכל ובמקומות הישיבה, לא ניתן היה להניח צלחת על השולחן מבלי שערמת זבובים תכסה אותה. דבר זה היה מעורר בחילה, לא דיי בזה, חדר האוכל היה מטונף, הרצפה הייתה דביקה ולא ניתן היה ללכת, כל כמה דקות נשברו צלחות, דבר המסוכן לילדים.
אם לא דיי בכך, כאשר נכנסו לאולם המופעים של המלון, על מנת לאפשר לילדים לנוע בחופשיות ולשחק, נתקלנו בחתולים מסובבים שם ללא טיפול ויחס מצד האחראים לציין כי מדובר בחתולי רחוב חתולים לא מחוסנים, לא נקיים וללא ספק עלולים להעביר מחלות.לכן לא אפשרנו לבנינו הקטן לרדת מהעגלה, לשחק. פעמים היחידה ששחררנו אותו מהעגלה החתול קפץ עליו וכמעט שרט אותו וזה נגמר בבכי ופחד מצידו של הילד. (לציין כי באותו סוף שבוע הייתה ילדה שנשרטה על ידיי החתול ונאלצו לפנות אותה על מנת לקבל חיסון). מראות אלו עוררו בנו את הרצון לפנות למשרת הבריאות!!!
כמו כן האכזבה לא נגמרה. נכנסנו לחדר (250) החדר היה נאה והנוף מקסים. אך רק למראה, השטיחים מטונפים וכל החדר מלא בנמלים, כאשר הנחנו על השידה בקבוק מטרנה של הילד, לא כבר חמש דקות וכולו התכסה בנמלים, וכשבנינו הקטן חשב לשחק בשטיח הוא קם בבהלה והראה לנו את ילדיו שגם כן היו מכוסות בנמלים.
עוגמת הנפש לא נגמרת בכל שרשרת אירועים אלו שפשוט לא פוסקת!!!
ביום שישי בין השעות 16:00-17:00 מתקיימת במלון "הפתעה מתוקה", בשעה 16:00 ירדנו על מנת להתפנק ממה שנקרא "הכול כלול", נאמר לנו ש"נגמר", לתדהמתנו. במלון שמאכל כמות מאסיבית של אנשים וילדים, אין דבר כזה נגמר! ואין דבר כזה שצוות המלון לא ערוך ומוכן.
ול"קינוח"- כאשר בצענו את ההזמנה למלון ציינו כי אנו שומרי שבת! וגם כשאר הגענו למקום בקבלה שבנו וציינו כי אנו שומרי שבת, שהחדר יפונה בצאת השבת. אך לצערנו אף אחד לא טרח לומר לנו כי במלון זה אין מעלית שבת ושיכנו אותנו בקומה השנייה. במשך כל השבת נאלצנו לרדת ולעלות במדרגות עם עגלת תאומים. כך שהמנוחה בשבת מאיתנו והלאה.
בנוסף, ביום שישי בערב כשהגענו לקבלה על מנת לקחת את מפתח השבת, שאלנו מה קורה עם המזגן בחדר, ונאמר לנו שהוא פועל באופן אוטומטי כל השבת. אלא כשהגנו אחרי האורחת הערב לחדר המזגן היה מכובה. עם הגעלה, בחום של 40 מעלות, ברגל, נאלצנו לשוב ללובי המלון. בקשנו שיגיע מישהו על מנת לבדוק זאת וחזרנו לחדר, אך המתנו בחדר ואף אחד לא הגיע, כ-3 פעמים נאלצנו ללכת ולחזור לקבלה, וגם כאשר הגיע איש התחזוקה טען כי "לא היינו ברשימה של שבת. חוסר אחריות ואכפתיות.
כל אירועים אלו, השיחות, היחס ועוגמת הנפש שנגרמה לנו במהלך סוף השבוע הפכה אותו מסוף שבוע שהיה מיועד למנוחה, לסוף שבוע מלא עצבים , לא מהנה, מאכזב , מעייף ומבייש לכל רשת פתאל.
למלון לאונרדו קלאב ללא ספק איננו מתכוונים לשוב שנית,כמו כן אנו מצטערים על השתתפותנו כחברים במועדון "שמיים". פשוט אכזבה אחת גדולה!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות רצינית לנושא! פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה