פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש במלון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 10.07-13.7 התארחתי ביחד עם אישתי וילדתי בת ה4 במלון יו סוויטס באילת, הגענו לקבלה שם קיבלו אותנו יפה ומסרו לנו את מפתחות החדר 560 במלון, לא הייתה מיטה לילדתי בת ה4 ולאחר שביקשנו הגיע עובד ופשוט זרק בצורה כל כך לא מקצועית סדין על הספא בחדר וכרית והלך בכעס לאחר 2 דקות.
ירדנו לבריכה ביום חמישי בשעה יחסית מאוחרת (17:00) כאשר הגענו לשטח הבריכה הכל היה שם מלוכלך, רצפה דביקה, גרעינים, מגבות מלוכלכות מפוזרות בכל מקום וללא מיטה או כיסא נקי ושניתן לשבת עליו, מאוכזבים אישתי וילדתי הקטנה עלינו לחדר וישבנו ללא מעש.
ניגשנו בשעות הערב לחדר האוכל שהיה מלא עד אפס מקום וחיכינו מחוץ לחדר האוכל כ10 דקות(לציין כי אישתי בחודש השמיני להריונה ולא יכולה לעמוד זמן ממושך על רגליה) כדי להיכנס ובסך הכל לאכול, בתוך חדר האוכל עובדי המקום צועקים אחד על השני אחראית המקום בשם אלין צועקת על העובדים, צלחות וכוסות נשברים על הרצפה, רצפה מלוכלכת ואינה נקייה וממש אווירה לא נעימה למשפחה לסעוד את ארוחת הערב.
יום למחרת, יום שישי ירדנו לארוחת הערב בשעה 20:50 חיכינו מחוץ לחדר האוכל לא פחות מ35 דקות!!!, ניגשתי וביקשתי לדבר עם האחראי וניגש אליי בחור בשם שמוליק, אמרתי לו כי אישתי בחודש שמיני ואני עם ילדה קטנה בת 4 ללא סבלנות והאם אפשרי להביא לפחות כיסא לאישתי מכוון שיש לה בעיה ברגלה השמאלית והיא איננה יכולה לעמוד עמידה ממושכת, הוא בקול גבוה ומאיים אמר "החדר אוכל עמוס זה ייקח עוד כמה דקות, כולם החליטו לבוא במושב השני וזאת בעיה שלכם שלא הגעתם מוקדם יותר בשעה 18:30 בערך" אמרתי לו שבשעה זו לא ניתן לעשות קידוש מכוון שהשבת לא נכנסה, הוא הפנה לי את גבו וכאשר גבו מופנה אליי הוא צעק לי "אין מה לעשות זה מה שיש כרגע", נכנסנו בסופו של דבר לחדר האוכל בסביבות השעה 21:30 שלא באשמתנו, בירכנו ועשינו קידוש אכלנו ולאחר האוכל אישתי ששוב אני מציין בחודש שמיני להריונה ביקשה ממני להביא לה קינוח מסויים שהיא ראתה לפני כן ואבטיח, קמתי לכוון עמדת הקינוחים ולא היה שם דבר!, פשוט הרימו את הכל והכניסו למטבח, ניגשתי לבחור בשם אורי סיפרתי לו על מה שקרה והוא בזלזול אמר לי"מה הבעיה שלך קינוחים אני יביא לך עם זאת הבעיה שלך,האבטיח נגמר!" הייתי ממש בהלם אמרתי לו שלא יביא לי כלום ועזבנו את החדר אוכל, עליתי לקבלה וביקשתי לראות את המנהל התורן, פקידת הקבלה ריטה מסרה לי ששמו שמוליק והוא יחזור אליי, קישרתי מיד והבנתי שזהו שמוליק שדיבר אלינו בזלזול קודם לכם, צחקתי צחוק של יאוש ומסרתי לה שלא צריך שיחזור אליי כי אין עם מי לדבר.
זה עוד לא נגמר לצערי....יום שבת בשעת צהריים בבריכה רצינו להזמין ארוחת צהריים שם הייתה האחראית אלין, הזמנו חמין לילדתי והמבורגר, היה במקום פשוט "שוק" אחד גדול אלין לא הפסיקה לצעוק ולדבר לעובדים בצורה מזלזלת ומביישת פשוט התביישתי שילדתי שומעת את מה שיוצא מפיה, האוכל לא היה נקי כולל הגשתו ובכלל לא ניתן למאכל כנראה מכוון שמדובר בשבת.
החופשה שאנו מחכים לה כל השנה הייתה פשוט מזעזעת, אנחנו זאת הפעם השלישית מתארחים במלון זה עוד שהיה מרידיאן וכנראה שעם השם הלך גם השירות היחס והכיף.
אני לא ימליץ לחבריי להתארח במלון והיה פשוט עדיף להשאר בבית מאשר להגיע לאותו סוף שבוע מזלזל ומשפיל.
ברצוני לציין מנהלת בשם עטרה שבאמת לאחר שיחה עימה התנצלה והביע נכונות לטפל בנעשה ולעזור עד שסיום החופשה.
לטובתכם שימו לב למה שמתרחש במלון...
חיים ונטלי ורומי הקטנה.
עלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה