פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
מוקד שירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב, רצינו לצאת לחופשה כעת מכמה סיבות- הראשונה להתרחק מאזעקות, השניה שביתי מתגייסת לצה"ל ב 20.8 והשלישית שיש לנו החודש יום נישואין ככה שרצינו לנפוש ביחד כל המשפחה- 6 נפשות ( לפני הגיוס) בשני חדרים. לאחר שיחה אתמול עם הנציג אבירם, אשר נתן לי הצעת מחיר מעניינת ומתאימה לכיסי הכוללת הנחת תושב דרום והנחת יום נישואין כי אני חברת מועדון שמיים, ביקשתי לברר משהו עם בעלי לפני שאעשה הזמנה. הוא אמר שאין שום בעיה ושאתקשר שוב ושהוא עידכן את המחשב ושכל נציג יענה לי ויסגור איתי. לאחר התייעצות עם בעלי, התקשרתי ולא היה מענה, ניסיתי שוב ושוב ללא מענה ולבסוף התקשרתי למלון עצמו ושם נציגה אמרה שלא תוכל לבצע הזמנה ושהמוקד סגר מוקדם בגלל תשעה באב. חיכיתי לבוקר ולא הזמנתי במקום אחר כי היה לי ברור שתיכף נסגור את כל פרטי ההזמנה ששוחחנו עליה כבר ואז לקח לי די הרבה זמן עד שהצלחתי לקבל תשובה- שהיתה ממש לא שירותית בלשון המעטה, שאין הקצאות יותר, שההצעה היתה לפרק זמן מסויים שפג, שלא נכון שלא היו במוקד. אני חייבת לציין שההרגשה ממש לא טובה ומאכזבת מהיחס המזלזל שלה כי רצינו להזמין ביו קורל ביץ כי רצינו חוויה מתקנת ובלי לפשוט רגל... אחרי שפעמיים התאכזבנו ממלון שלכם- בפעם הראשונה - במלון מגיק סאנרייז- עם עם חתולים שהסתובבו ביננו בחדר אוכל וביקרו אותנו בלילה בחדרים והפכו לנו הכל כדי לאכול חטיפים של הילדה שלי והעירו אותנו בלילה. עם רמת ניקיון ממש גרועה. קיבלנו מכתב מהמלון עם הצעת פיצוי בצורה של הנחה בחופשה הבאה שנגיע לשם, אבל מי בכלל רוצה לעבור סיוט כזה שוב?! אז ברור שלא ניצלנו... (אז עוד לא היינו חברי מועדון שמיים) בפעם השניה- הזמנו 3 חדרים ( אחד לאימי החולה) במלון פריוויליג. שם התעכבנו שעות בקבלה אחרי כל הנסיעה... כדי לאמת את כל ההזמנה שעשינו כי המלון לא קיבל את הבקשות שלנו מהמוקד ואת הדרישות לחדר נכה. בסופו של דבר לאחר קבלת החדרים הזדעזענו לגלות אריחים שבורים במקלחת, רטיבות ועובש וטחב נוראי בהיקף החדר מעל הפנלים ועוד.. לא רציתי לעורר מצב לא נעים לאימי היקרה שכל מה שרציתי זה שיהיה לה נוח כי היא חולה סופנית וחשבנו שזו חופשתה האחרונה לפני שתתחיל שוב סדרת טיפולים קשה. כשחזרנו הביתה כתבתי הכל במשוב שנשלח אלי מאצלכם וציינתי שיש בידי גם תמונות, אך כנראה שאחרי שהכסף כבר שולם לכם אז לא כל כך עניין אף אחד לענות לי על כך. ביקשנו עכשיו לחוות את המלון הטוב ביותר, כדי שנהנה סוף כל סוף בתמורה לתשלום שלנו, ואז זה היחס שקיבלנו מהנציגה ורוניקה וגם מהמנהלת שהתקשרה אלי- שיר, היה לה להציע לי רק במחיר יקר יותר. אז כן יש חדרים?? אחרי שאמרתי למנהלת שיר שלא ארצה לבלות אצלכם בפתאל יותר אם זה היחס אז היא אמרה לי "טוב"!!! אין יותר מאכזב מזה, איזה יחס לא שירותי ולא מזמין בכלל. אציין גם שאנחנו נופשים מעל 3 פעמים בשנה ולפני חברותנו במועדון שמיים היינו גם בסיטי טאוור ברמת גן ושם היה יחס מדהים!!! כחברת מועדון שמיים וכאורחת תמידית אצלכם ברשת הייתי מצפה לקבל יחס אחר ולא הייתי רוצה להזדעזע יותר. לא רוצה להזמין יותר חופשה ברשת פתאל, מבקשת שתבררו טוב טוב את נושא המענה בערב תשעה באב, שנציג היה אמור לעדכן אותי בהגבלת הזמן, שהנציגות שלכם ידעו לתת מענה אנושי ומזמין ולא תוקפני
ועלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מחירי אירוח ברשת משתנים מעת לעת.
אני מצרה על שהחלופות שהוצעו על ידי מרכז הזמנות לא היו לשביעות רצונך
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה