פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל ומזלזל נושא התלונה:
רגב גיל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏31 ‏יולי ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
לאונרדו קלאב ים המלח סניף חברה:
תיאור הבעיה:




לאחר שנתבקשה על ידי מנהל מלון לאונרדו קלאב מר אלמוג להחליף לי את תאריך החופשה שלא באשמתי. התקשרה אלי הגברת לירון ממרכז הזמנות ודיברה אלי בתקיפות ובזילזול לא מובן וגם לאחר שאמרתי לה בנימוס שלא נעים לי לדבר איתה הגבירה את קולה והודיעה לי שזה מה יש כמובן שסרבתי להמשיך בשיחה בסגנון הזה ואז לפתע ניתקה את הטלפון אני חבר שמיים שנה שניה וברצוני לבטל את החברות ולוותר על כל החופשות העתידיות שכבר הזמנתי ולקבל את כספי חזרה
עלבון סוג הנזק :
אין ציפיות מרשת שמתייחסת כך ללקוחות פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
שיחה טלפונית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה