פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אובדן רשיון נהיגה ע"י עובד המלון נושא התלונה:
‏יום שישי ‏15 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בשבת האחרונה אני ובעלי היינו אורחי המלון לאונרדו בחיפה, בדרכנו לחוף הים ,לקחנו 2 מגבות שהיו בבריכה ונתבקשנו ע"י השומר להפקיד תעודה מזהה. הפקדנו את רשיון הנהיגה של בעלי! כעבור כשעתיים חזרנו עם המגבות וביקשנו את רשיון הנהיגה.. השומר חיפש בכיסיו הפרטיים ולא מצא!!! לשאלתנו מה עושים אמר כי נלך לחדרנו והוא כבר ישאיר את הרשיון אצל פקידת הקבלה. בערב שאלנו את פקידת הקבלה האם רשיון הנהיגה נמצא אצלנו בתא נאמר לנו שלא!!! למחרת בבוקר הגענו שוב לקבלה , פקידת הקבלה אמרה שאין זה עניינו של המלון וכי זה עניין של השומרים ועליי לגשת לאחראי על השומרים!!! ביקשתי לדבר עם מנהל/ת המלון, פקידת הקבלה בנוכחותי התקשרה למנהלת וזו אמרה להפנות אותנו לאחראי על השומרים. ביקשתי לשוחח עם המנהלת כי אנחנו אורחים של המלון ולא של חברת השמירה וזו נאותה לענות לי בטלפון, "כן אני יודעת מהסיפור תדברו עם האחראי על השמירה". כל הסיפור נשמע הזוי לחלוטין!! אנחנו אורחי המלון מס' כרטיס האשראי שלנו בידיכם ! צילום תעודה הזהות שלנו בידיכם ואם אתם חוששים שאנחנו כאורחי המלון נגנוב 2 מגבות מרופטות מהבריכה אזי יש לכם את כל האמצעים לחייב אותנו ! למה להפקיד תעודה בכיס של השומר?? הכי מכעיס זה שמנהלת המלון לא מצאה לנכון לדבר איתנו ולא להתנצל על אובדן הרשיון.

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
שיחה עם מנהלת קשרי אורחים במלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה