פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מגיק סאנרייז אילות - עוגמת נפש נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 14.08.14 אני ובני משפחתי נפשנו במגיק סאנרייז כשלרשותינו
שני חדרים צמודים.
ביום האחרון לפני פינוי החדרים,חזרנו מחדר האוכל ונכנסתי לשירותים בחדרי כשלפתע נכנס עובד ניקיון לחדר השרותים מבלי לדפוק בדלת. ובעודו שואל מה מעשי בחדר. כשיצאתי מהשרותים ראיתי שסידרו את החדר לאורחים הבאים מבלי שביצעת צ׳יק אאוט למרות ששמנו תג על גבי הדלת ״ נא לא להפריע״. כמובן שהיה ברשותינו מספיק זמן עד לשעת פינוי החדרים על פי דרישת המלון.
מיותר לציין כח המבוכה היתה כה גדולה!!
לפני עזיבת המלון דאגתי לעדכן את סמנכל המלון על המקרה, לטענתו הוא יבדוק כיצד זה קרה ויחזור אלי. על כה לא קיבלתי תגובה בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיחת טלפון פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה