פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוחות נושא התלונה:
נצירי בני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 21.8.14 כאשר אני מקבל דיוור מפתאל שהאתר שלהם באינטרנט נועד למשוך לקוחות להירשם למועדון לקוחות של פתאל ולהנות מהנחה של 15 אחוז , כאשר נירשמתי לאתר נכנסתי להזמין חופשה וקיבלתי הצעה הכוללת את הנחת חבר המועדון!! ולאחר שהזמנו והזנו את פרטי כרטיס האשראי קיבלנו מחיר שונה שלא נכלל במחיר הנחת חבר מועדון . אחרי שדיברנו כמה רגעים אחרי ההזמנה אם שרות הלקוחות הלא נעים של החברה הוסבר לנו שיש לשלם דמי חבר מועדון על מנת לקבל את ההטבה . לאחר פחות משעה חזרנו על שרות הלקוחות פעמיים על מנת לבקש לבטל כי היתה הטעייה חמורה באתר , הוסבר לנו שיש לשלם דמי ביטול על סך 100 שקלים !! אני רק רוצה לומר שזאת פשוט בושה לגבות דמי ביטול על הטעייה צרכנית ובמיוחד אחרי שכבר בשיחה הראשונית אם השרות לקוחות נאמר לנו שגם אם היינו בטעות מזמינים ומתוקשרים לבטל היינו משלמים 100 שקל פשוט בושה!! זה לא הכסף זה העיקרון ועל זה אני לעולם לא ינפוש בפתאל !
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
הפנייה טופלה על ידי מרכז הזמנות פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה