פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבתם... נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏26 ‏אוגוסט ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/8 הגענו כמשפחה בת 6 נפשות ל2 לילות במלון לאונרדו סוויט בת ים השייך לפתאל. בתור תושבי הדרום החלטנו לצאת להתרענן לאחר חודשיים לא קלים של מבצע צוק איתן ועל הדרך לחגוג יום הולדת לאבא.
כששאלנו במוקד ההזמנות של פתאל לגבי ארוחות נאמר לנו שחדר האוכל במלון מיועד רק לארוחת בוקר ומי שמזמין חצי פנסיון מקבל ארוחת ערב באחת המסעדות הנמצאות במתחם המלון. המסעדות אינן כשרות ולכן בתור משפחה דתית הזמנו רק ארוחת בוקר ותיכננו לצאת עם הרכב למסעדות בארוחות הצהריים והערב. עוד שאלנו במוקד לגבי חניה כי ידוע לנו כמה אזור המרכז בעייתי מהבחינה הזו, ונאמר לנו במפורש שיש חניון לאורחי המלון על בסיס מקום פנוי.
בערב הראשון, יום ההולדת של אבא, תכננו מראש לצאת למסעדה אהובה שהמליצו לנו עליה ולחגוג שם. כשירדנו לחניון להוציא את הרכב נאמר לנו שאין אפשרות לצאת מהחניון- אלא אם כן כשנחזור נמצא בעצמנו מקום לחנות בחוץ. למה לא יפתחו לנו שוב את החניון? כי מנקים את החניון ורוצים לרוקן אותו. לאחר בקשות ושיחות עם שומר החניון, עם הקב"ט ועם הקבלה הבהירו לנו בבירור- מי שיוצא לא חוזר, אתם מוזמנים לחפש לכם חניה בחוץ (אם יהיה לכם מזל). שאלנו למה לא טורחים לציין פרט כל כך חשוב במוקד ההזמנות כדי שניערך לפני או לפחות נבחר בעצמנו אם לבצע את ההזמנה למרות הבעיה הזו או לא. "תלינו שלט"- הם עונים. תודה שתליתם, עזרתם מאוד. בלי הרבה ברירות החלטנו לא לצאת עם הרכב מחשש שלא נמצא חניה באזור, וגם אם נמצא- חששנו לקחת את הסיכון ולהחנות מונית בחוץ ללא השגחה.
אבא בחיוך אמר שנהיה קלילים ומקסימום נוותר על המסעדה שכל כך רצינו ונצא ברגל לחפש לנו מסעדה כשרה בסביבה. וככה יצאנו שני הורים, וארבעה ילדים שהקטנצ'יק ביניהם בן 3 עם מעט מאוד סבלנות, מעט מאוד כוח ללכת ברגל והרבה מאוד קרקורים בבטן. בסופו של דבר לא מצאנו את מבוקשנו, כמעט ואין מסעדות כשרות, היחידה שמצאנו לא התאימה לטעמנו אז חזרנו למלון (שוב ברגל) בשעה עשר בלילה. פנינו לקבלה והסברנו את המצב הלא נעים ואת הנסיבות המאוד מתסכלות שבגללן השעה כבר עשר בלילה, הרבה אחרי שעת ארוחת ערב נורמלית, רעבים מאוד, מותשים מהליכה ובלי שום אווירת יום הולדת. הפקיד החביב הקשיב והבין את המצב והציע פתרון גאוני באופן בלתי נתפס למוח אנושי ממוצע: קחו מונית! סליחה אדון פקיד, אנחנו שישה, אין מקום במונית. מיד באה ההצעה הגאונית עוד יותר: קחו אוטובוס! סליחה אדון פקיד, לא באנו לנופש עם ארבעה ילדים ורכב פרטי כדי להיות תלויים בזמני אוטובוסים קבועים שמגבילים אותנו ועוד בעשר בלילה בעיר שאנחנו לא מכירים. הפקיד לוקח את מספר הנייד שלנו בטענה שיחזרו אלינו עם פתרון למחר ומתנצל בפנינו. תודה פקיד יקר שהתנצלת בפנינו, זה מאוד הרשים את אחי בן ה3 ובמיוחד את הבטן הרעבה והמתלוננת שלו. ועם התחושה החמוצה הזו עלינו לחדרים, מחפשים ומחפשים פיצה כשרה שעושה משלוחים ומתחננים שיגיעו כמה שיותר מהר. סיכום חגיגות יום ההולדת של אבא: שישה מורעבים-מותשים, כלואים במלון כאילו אנחנו בעונש, שני מגשי פיצה לא ממש מוצלחים, 23:30 בלילה.
אף אחד לא טרח לחזור אלינו, כצפוי. מסתבר שזו איזה שיטה פרימיטיבית שלכם לנפנף לקוחות לא מרוצים מהקבלה המעוצבת היטב שלכם. אנחנו הורסים את הנוף. למחרת בבוקר פנינו אנחנו לאבי המנהל כשפגשנו אותו בחדר האוכל. הסברנו לו את מה שקרה והוא דיבר אלינו בהבנה, התנצל והבטיח לחשוב על פיצוי הולם. ב28/8 ירדו לעשות צ'ק אאוט וחיכינו לדבר עם אבי. כשהגיע הזכרנו לו את המקרה והוא הציג בפנינו את הפיצוי: 15% הנחה לפעם הבאה שנגיע ללאונרדו סוויט בת ים. אני רוצה להדגיש: יצאנו לנופש של 2 לילות! אם לילה אחד הופך לסיוט משמע חצי נופש נהרס! אז זאת הדרך שלכם לפצות לקוחות לא מרוצים? להכריח אותם להגיע לאותו מלון שוב כדי לקבל פיצוי? הזוי! ככה "מארחים באהבה"?
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם. פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגוריכם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה