פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמת ניקיון ואסטטיות ירודה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אז ככה: בשנת 2007 התלארחתי במלון "סיטי טוואר רמת גן" לראשונה, הזמנתי חבילה לזוג בליל סילבסטר החבילה כללה לינה+ עיסויי+ ארוחת ערב/ בוקר (לא ממש זוכרת). הייתי ממש מרוצה בזמנו מהחדר ומהמלון עצמו, למיטב זכרוני המלצתי לכמה אנשים על המלון והם אפילו באמת החליטו לממש את ההמלצה שלי. מכיוון שבזמנו נשאר לי טעם טוב מהשהות במלון החלטתי להזמין חבילת פינוק דיי זהה לי ולחברתי לכבוד סיום הרווקות שלה. ב28/8/14 הגענו למלון, לפקידי הקבלה לקח דקות ספורות להתייחס אלינו, קיבלנו חדר מס' 1117, חייבת לציין כי החבילה שלנו כללה לילה במלון+ ארוחת בוקר+ שמפניה+ עיסויי זוגי 30 דק'. נכנסנו לחדר ומיד התאכזבתי כי החדר לא היה כפי שזכרתי, הרבה יותר קטן וקודר, השמפניה שהינו אמורות לקבל לא ממש קיבלנו, החדר לא היה נקי כמו שחדר במלון אמור להיראות על התקרה שפריצים צהובים של השם יודע מה, הוילון בחלק התחתון שלו עם כתמים דהויים של כניראה אקונומיקה שאכלה את הצבע, המיני בר מלוכלך ומגעיל, המקלחת לא נקיה ואסטטית (יש לי תמונות אם תרצו לקדם ולקחת לתשומת ליבכם). אחרי זה ירדנו לעיסוי שהתעכב (קורה, לא נורא) החדר עיסויים לא היה אסטטי, לא היה כמו חדר עיסויים (עבדתי בספא ביד נתן) ללא, נרות, ללא ריח טוב, ללא מוסיקה מרגיעה, ללא נקיון ואסטטיקה. בבוקר למחרת ירדנו לחדר האוכל ובחיי שבקושי נגעתי במשהו מהגועל של החוסר נקיון ואסטטיקה שחוויתי במלון ביום שלפני, בנוסף לכך לא היה מענה מהיר של פינוי כלים, ניקיון עמדות הבופה והריצפה שהיתה רטובה מהמיץ שאחת הבחורות הכישרוניות שפכה. בקיצור במילה אחת- לא מומלץ!!! תודה רבה!
כספי סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
שיחה עם הנהלת הספא ושליחת תגובה לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה