פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מחופשת הקיץ אוכל מקולקל וכלים מלוכלכים נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
בתאריך 17/8/14 הגענו לחופשה במלון u suites ל4 לילות מועדון שמיים
הכל היה תקין עד לארוחת הערב נכנסנו לחדר האוכל ראיתי שהכוסות מלוכלכות ביקשתי מאחד העובדים שיחליפו את הכוסות החליפו את הכוסות ושוב הם היו מלוכלכות הבנתי שאין מה לעשות אלא לנקות לקחתי מפיות נייר שפכתי מים מהכד וחיכיתי את הכוסות
קמתי לקחת אוכל וראיתי שגם הצלחות אותו הדבר ועשיתי אותו הדבר שלא לדבר על זה שהצלחות היו שבורות בצדדים
הגעתי לדלפק הדגים והריח היה נוראי אמרתי ok אני לא אגע בדגים
לקחתי משהו אחר התיישבתי ואני מריחה ריח נורא
ביתי לקחה דג ברבוניה מטוגן וסירחון איום
אמרתי מיד להפסיק וניגשתי לדלפק הדגים והיא קראה לשף
הוא הריח את הדג והזדעזע מהריח
מזל שהפסקתי את ביתי בזמן אחרת אנני יודעת מה היה קורה
היינו מבלים את החופשה בבית חולים
לאחר ארוחת הערב ניגשתי לקבלה וסיפרתי מה היה
עשתה טובה שלקחה את מס החדר ולא יותר
למחרת בבוקר הכלים כמובן היו מלוכלכים ואני רואה שכל האנשים בחדר האוכל מנגבים את הצלחות מלכלוך לפני שהם מניחים אוכל בצלחת
ירדנו לבריכה לא היה מקום לזוז קל וחומר לשבת 10 דקות אנחנו מסתובבים
ולא היה מקום ניגשתי לקבלה אני מבקשת ממנה שמישהו יעזור לנו למצוא מקום היא הסתכלה מחלון הראווה ואמרה יש מספיק מקום
אמרתי לה כן מכאן את רואה יופי אני בחוץ 10 דקות ואין מקום
הבנתי שאין עם מי לדבר ולא רציתי לעשות עניין בגלל הילדים כי הם היו במים ולא הייתי מוציאה אותם בקיצור התיישבנו אני ובעלי 20 דקות עד שמשפחה פינתה את מקומה
תוך כדי שאני ממתינה שלחתי אימייל להנהל פתאל והם לא יצרו קשר ושוב שלחתי ולא חזרו אליי
בערב הכלים שוב היו מלוכלכים הקוסקוס היה מקולקל הפסקתי לאכול
והקינוחים שהיו אותו הדבר כל 4 הימים ממוחזרים
לא היו פינוקים כגון גלידות שבכל מלון מכובד יש גלידה פירות עלובים
מלון שעבר טראומה לא יודעת מי נגע בו
רק בערב האחרון קיבלנו אבטיח וסברס
בנוסף האורחים מלמעלה כל הזמן היו מאפרים סיגריות כמה פעמים הקבט עלה וזה לא הועיל
ביום שלישי בבוקר ניגשתי לקבלה וביקשתי לדבר עם מנהל דיברתי עם פקיד הקבלה דמיאן והוא אמר שיעביאת את בקשתי לקח מס׳חדר ואת הנייד שלי
כל החום המתנתי ואף אחד לא דיבר איתי בערב ניגשתי שוב לקבלה ואמרתי מדוע אף מנהל לא חזר אליי היא לא ידעה על מה מדובר
הגיע אליי שמוליק מנהל ערב וסיפרתי לו הכל הוא אמר שהוא יטפל בהכל
והוא ידאג לפנק אותי שלח בקבוק יין
זה מה שמגיע לי בקבוק יין על כל עוגנת הנפש שלי
ביום האחרון פגשתי את דמיאן ואמרתי לו פניתי אלייך ובקשתי מנהל לא העברתה את הפניה?אז הוא ענה לי המנהלת חזרה היום לעבודה
ככה מתנהלים אני צריכה לחכות למנהלת 4 ימים
הוא אמר חי את רוצה לדבר איתה עכשיו אמרתו לו לא אני עכשיו נוסעת הביתה שתדבר איתי
פניתי אליכם בפייסבוק מיום חמישי חזרו אליי רק ביום שני
לימור יצרה איתי קשר והיא הייתה מאוד תוקפנית
כל מילה שאמרתי היא דיברה וענתה בתוקפנות
אמרתי לה שצריך להזמין את משרד הבריאות אז היא ענתה״משרד הבריאות כל יום נמצא פה״
הרגשתי מאוד לא נעים עם השיחה הותקפתי באגרסיביות מצד לימור כי לא היה לה נעים לשמוע מה אמרתי
בקשתי את כספי בחזרה והיא ענתה שפת אל לא מחזירה כסף וזה לא יקרה בשום מצב מקסימום תקבלי הנחה לנופש הבא
אמרתי לה שאין מצב אני אנפוש המלונות פתאל לעולם
,ואמרתי שאני אתייעץ עם עו״ד
אז לימור אמרה לי יש לנו ציי עו״ד ולא כדאי שתוציאי הרבה כספים
אמרתי תודה וניתקתי את השיחה
לאחר 5 דקות חזרה אליי לימור ודיברה בצורה עדינה יותר
ואמרה שדיברה עם קשרי לקוחות והיא מציעה לי יום כיף ושהיא תשלח אליי
אנני מעוניינת היום כיף מאחר ואני לא אממש אותו
וגם שזוג חברים היה שבוע קודם באותו מלון וסיפר שהמלון היה מדהים והיה נקי ואיזה פינוקים היו בארוחת הערב
וזוג חברים נוסף שחווה את אותה חוויה כמוני עם להיכלות בחדר האוכל
אני מעוניינת בכספי בחזרה
ואינני רוצה שום חופשה במלונות שלכם
חזרה את כספי 10,000 ש פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה