פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מארחים באכזבה... נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏ספטמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 04.09.14 יצאנו לנופש במלון לאונרדו "פריווליג'" בים המלח שישה נפשות.
כאשר הגענו למלון, קיבלו אותנו פקידי הקבלה במלון והביאו לנו 2 חדרים, אחד לזוג והשני לזוג +ילד + תינוק, כאשר עלינו לחדרים נוכחנו לדעת שהחדרים הם לא מה שסיכמנו מראש בהזמנה, לא הייתה מרפסת בחדר ולא היה את מיטת התינוק ומיטת הילד אשר הציפייה הייתה לראותם שם.
ירדנו לקבלה, שם נאמר לנו שאין חדרים פנויים במלון עם מרפסת והם מצטערים אבל יחליפו לנו את החדרים בכדי שנקבל חדרים חדשים עם המיטת ילד והמיטת תינוק, והם צריכים לסדר אותם...
חיכינו עד ארבע וחצי בכדי לקבל את החדרים, קיבלנו אותם, אך כמובן שאין שם לא מיטת תינוק לא מיטת ילד והמרפסת כבר שכחנו שהיינו אמורים לקבל, כמו כן בחדרים היה ריח חזק של סיגריות והנוף הנצפה מהם היה של חצץ מלא סיגריות של אנשים שהיו בחדרים וזרקו את הסיגריות שלהם מהחלון.
מיד פתחנו את החלון שהריח ייצא, וירדנו שוב לקבלה שם נאמר לנו שמיד ישלחו מישהו לטפל במיטות, כמובן שרק אחרי חצי שעה בערך הגיע מישהו שהביא את המיטות.
בזמן זה, ראינו שבמיטה של ההורים יש חולות, דיברנו שוב עם הקבלה והם שלחו מישהו שיחליף את הסדינים.
יום קשה עבר עלינו אך אמרנו שנמשיך את הנופש, הרי הגענו בכדי להנות ולא בכדי להתנהל כל היום עם הקבלה...
בבוקר נוכחנו לדעת שיש נמלים על המיטה של הילדה, כמובן שבאותו הרגע ירדנו לקבלה, והם שלחו מישהו שיחליף את הסדינים של המיטה ווידאו שאין עוד נמלים.
לא מספיק זה, בצהרי יום שישי שחזרנו לחדר, גילינו שבשני החדרים יש נזילה מהתקרה!!!, דיברנו עם הקבלה שוב, הם אמרו שישלחו איש אחזקה, כעבור כחצי שעה הגיע איש האחזקה, ואמר שאכן יש נזילה בעקבותיה כל חדר האמבטיה היה מים, אך הוא רואה שזה בעקבות הצטברות מים שיש בתקרה ושהוא יתקן אותה, עברה שעה עד התיקון, שלבסוף הגיע.
אני רוצה לציין שבשלב זה כבר נהיינו אדישים ומאוכזבים מכל המשך הנופש, אם אפשר לקרוא לזה נופש...
לסיכום, ה"נופש" שלנו נהרס, במקום לבוא ולהרגע אנו חווינו סיוט שכל היום בילינו בקבלה עם מנהלת המשמרת ופשוט לא נהנינו בכלל, אנו מרגישים מרומים ומאוכזבים.
אני מרגיש שבמקום לבלות ולהנות מהנופש כל היום היינו צריכים לרדוף אחרי העובדים במקום בכדי לקבל שירות שעליו שילמנו במלוא כספנו!!!
צפיותיי מחברה כמו פתאל שתיתן פיצוי הולם על החוויה הרעה שייתה לנו, ולא תסתפק ב-" 15% הנחה לנופש הבא" שהציעה לנו אחראית המשמרת במלון, בזיון של פיצוי! האם זאת הדרך של פתאל הגדולה לפצות את לקוחותיה?!?!?
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגוריך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה