פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 29.8 הגענו מלון להתארח קיבלנו את החדר שהגענו גילנו שהמזגן לא עובד הודענו לקבלה ששלחו איש צוות שאמר שתיקן ועדין המזגן לא עבד פנינו שוב שלחו אדם נוסף שלא הצליח לתקן. ושוב שלחו אדם נוסף שהצליח לתקן בקיצור היינו מספר שעות בחום נוראי בחדר כמו כן הטלויזה לא פעלה הקומקום לא היה תקין ונאלצו כל פעם לקרוא לנציג. שהגענו לחדר האוכל הודיעו לנו עקב חוסר מקום נאלץ לאכול בחדר ליד הלובי השרות שם היה גרועלא מספיק צלחות וסכומים ונאלצנו לחכות לכל דבר. גם לאוכל שנגמר. ועד שהביאו עוד לקח זמן כמו מרק סלטים צלחות למרק סכום קינוח בשר ועוד. פשוט כל ארוחת הערב הסתובבנו לבקש וגם נאלצנו לרדת לחדר האוכל הגדול לקחת קינוח .ואז להפעתנו מבחר האוכל היה יותר גדול מאשר למעלה .הגענו לסוף שבוע כדי לנוח ולהנות ולצערונו כל היום הינו צריכים לרדוף אחרי דברים שהמלון היה צריך לספק לנו שכוללים בשרות הרגיל. לתשובתכם אחכה. עוד דבר שרציתי לציין לטובה את מנהל הקבלה שהיה אוזן קשבת נתנאל יוסף
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת המגורים פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה