פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה ברשת מלונות פתאל. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
הרודס פאלאס כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
בתאריך 5/10/14 יום ראשון התחלנו את חופשתנו במלון "הרודס" באילת של רשת מלונות פתאל .אני {גבריאל} אשתי מורן ובתי הקטנה בת החצי שנה ירדנו לנפוש לראשונה עם ביתנו הקטנה לכן גם הלכנו למלון שהוא מוגדר כמלון מעולה 5 * שלפני שסגרנו את המלון התייעצנו ,בדקנו ביקורות ,באמת על מנת ללכת לחופשה ראשונה במלון הטוב ביותר שילמנו סכום מכובד על מנת ללכת וליהנות במלון הטוב ביותר זה היה חלק מאוד משמעותי עבורנו בנסיעה הזו, הגענו למלון ביום הראשון לעשות צייק אין ראשוני ,המתנו לקבלת החדרים בלובי המלון יחד עם התיקים שלנו ושל הילדה בעת ההמתנה הממושכת נאמר כי נקבל חדר עד השעה 15 המתנו בסבלנות תוך כדי המתנה אני מן הסתם עם תינוקת קטנה הייתי צריכה להחליף להאכיל תוך כדי וכל זה בעת ההמתנה לחדר ,ניגשתי ושאלתי אם אפשר לזרז אכן באמת קיבלנו חדר לקראת השעה 14 חדר בקומה 2 {מספר חדר229} בהגעה לחדר התחלנו לפרק את התיקים ואת הדברים של הילדה על מנת להתארגן החדר היה רחוק מאוד מהמעליות ומה שהקשה עלי עם העגלה והתינוקות ביקשתי לעבור חדר אם יש יותר קרוב ניגשנו לקבלה וטענו את פניתנו ואכן לאחר זמן מה עברנו לחדר אחר 310 קומה 3 לאחר העברת התיקים לחדר השני כמובן שזה כרוך בשוב לארוז לפרוק עם ילדה עם עגלה סלקל כל זה על מנת לקבל חדר נורמלי קרוב ולהתחיל להנות מהחופשה כמובן שהשעה הייתה כבר צהריים כמעט , התמקמנו בחדר לאחר התארגנות אני מבחינה שחסר לי תיק של הילדה ,תיק מאוד משמעותי לכל אמא וכמובן לי במיוחד במהלך הנסיעה ,התיק כלל: מוצצים חדשים ויקרים, בגד ים לתינוקת, מספרים ,גוזז, ויטמין D ברזל לילדה ,קרם הגנה שמפו וסבון גוף כמובן שכל הדברים הלוו זה דברים נחוצים במיוחדדד לילדתי וכל זה עצר את החופשה לאחר שהתחלנו את היום ברגל שמאל ,ניגשתי לקבלה ולבטחון וטענתי כי התיק אבד לי ואם אפשר שיבדקו לי אולי נפל ,אולי בטעות לקחו ,הרימו כל דבר אפשרי שניתן יהיה רק לבדוק לי לאחר שפניתי פעם ראשונה אמרו יחפשו יבדקו המתנתי בסבלנות כל זה אנחנו עדיין בחדר לא עושים שום דבר ממתינים שוב ניגשתי טלפנתי שאלתי אמרו בודקים ויחזרו תשובה לאחר מספר שעות אני רואה שאין מענה לגבי התיק ואני פשוט מוצאת את עצמי מספרת את הפנייה למעל 10 אנשי קבלה ובטחון ואף אחד לא יודע על מה מדובר מלבד נציגה שעשתה בדיקה בחדר הראשון ואמרה שאין שום דבר.שוב מרוב התעקשות שאני יודעת שהתיק היה איתי והדברים נחוצים לי מאוד שוב אני מוצאת את עצמי מספרת לעוד בן אדם שבכלל לא יודע על מה מדובר את אותו הסיפור עד שהחלטתי לערב את האחראי ביטחון של המלון וגם הוא אמר ,אין שום בעיה הנושא יבדק אני כמה שעות מחזיר לך תשובה ,כמובן שלא היה ולא נברא אותו אחראי בטחון בכלל לא דיבר איתי כל ה4 ימים שהייתי לא התיחסו לפנייה שלי שום דבר,כמובן שלמרות הכעס המתח העצבים של היום הראשון שהתחיל נורא ואיום!! נאלצנו ללכת ולקנות את כל הדברים מכספנו בשנית את הכול כולל הכול אלו דברים לא זולים ,מוצצים חבילה זוגית עולה 60 ש''ח בגד ים ,שמפו סבון ,קרם הגנה ויטמין ברזל קנייה מעל 400 ש''ח כבר היום הראשון נשרף ,ראיתי שאין מענה הלכנו התארגנו לכיון ארוחות ערב ירדנו לארוחה ערב סיימנו ,עלינו לקראת השעה 21 לחדר בעת הערב במיטה של החדר שינה ,בעלי מתחיל להתגרד לא מובן ממה הילדה ישנה בחדר ,צמוד אלינו שוב מתגרד בודק אולי סתם הרגשה שוב בודק עד שממש כבר לא יכל קמתי מהתזוזות ומהתגובות שלו התחלנו לבדוק מה קרה למה הוא ככה, במיטה הזוגית שלנו היו נמלים קטנות שזה ממש לא נמלה רגילה, נמלים על המיטה שלנו כמות של נמלים בצידי המיטה ליד הכריות ליד הרגליים על השמיכה הזדעזעתי מהמראה שראיתי לא האמנתי התחלתי לבדוק בחדר שלא חלילה יגיע לילדה החדר המעקה של המרפסת היה עם נמלים חומות שהיו קרובות לתיקים ולשקיות שלנו היו קרובות לאוכל של הילדה ,לדייסה לסימילאק לבקבוקים החדר היה בנמלים במקומות מסויימים שלא האמנו למראית עינינו ,באמצע הלילה אנחנו מוצאים את עצמנו מורידים מצעים של המיטה על גב המיטה היה נמלים על המדף בחדר ,מרוב לחץ של גירודים והרגשה נוראית שאין לתאר בעלי בחלק גבו התחתון היה עם עקיצות אדומות מהלחץ הורדתי את הילדה החלפתי ל מצעים שלי אחרים ירדנו לקבלה ב1 בלילה על מנת שיטפלו בנו יעשו משהו ,לא היה עם מי לדבר בכלל טענו בפנינו שיש בחור שיכול לבוא ולהחליף מצעים אני פשוט נשארתי המומה החדרים היה עם נמלים אין לדעת למה זה נכנס כי זה היה ברוב הפינות החשובות בחדר,מיטה זוגית מדף שבו שוכן האוכל של התינוקת עם בקבוקים ודברים שלנו ,במרפסת במעקה של הדלת מה שגרם לדבר לא לישון כל הלילה להיות בלי מצעים הילדה התעוררה ובכתה ואני חששתי החלפתי לה בגדים מצעים,הכול כל זה בלילה הראשוני שמן הסתם גם את האוכל שלה זרקתי יחד עם בקבוקים הכול מהפחד שבלילה אולי לא ראינו בחושך הכול לפח!!!! חוויות שירות גרועה רצופה נגרמה לנו אני ובעלי פשוט לא האמנו למראה של הנמלים צילמנו את התמונות ,למחרת קמנו ישר אני הלכתי קניתי אוכל חדש מה שגרם לי לצאת מהמלון ישר לקניות לא נחוצות שהייתי מחויבת ללכת ולהוציא כסף שלא בטעות נכנס לאוכל או לבקבוקים כי זה היה פשוט לא אמיתי נמלים קטנות שמתהלכות לך בין הרגליים ובכל פינה אפשרית ליד תינוקת בת חצי שנה!! למחרת הבוקר קמנו ביקשנו מנהל שיטפל בדחיפות בעניין הנמלים היינו מאוד נסערים הכול היה באווירה הכי גרועה שבן אדם בא לנפוש עם משפחתו וחווה מהיום הראשון שירות לקוי נזקים כספיים נפשיים ,עצביים,הכי גרוע שניתן להסביר נכנסו דיברנו עם מנהל הסברנו לו על הבעיה מהתחלה עם התיק עם הכול עם הנמלים בלילה עם ההוצאות הכספיות לגבי הכול בדקו מנהלת קבלה גם דיברה הוחלט להעביר אותנו לסוויטה ביום השני 6.10 לא ביקשנו מרוב העצביים ורק המטרה לשבת לנפוש להנות זה לא קל להיגרר לעבור חדרים עם תינוקת ועוד ביום הראשון להתחיל בצורה כזו ,הוחלט להעביר חדר במהירות הבזק לא עדכנו אותנו לאן ,העבירו אותנו לסוויטה מספר חדר1005 לא ביקשנו שום דבר לא העלנו דרישה ,ביקשנו תשומת לב ,התייחסות, מענה ,זה התחיל לא טוב לא התייחסו לשום דבר ממה שהתחיל החופשה,הועברנו חדר לסוויטה וקיבלנו להנות ממתקני {סאונה בריכה חמה }כמובן שזה לא עניין אותנו אז גם לא השתמשנו בזה כלל,גם החדר לא פתר את עניין החוסר התייחסות לפניית לקוחות שרצו לנפוש בשקט עם תינוקת כחופשה ראשונה, וחוו שירות לקוי וכמחווה על אותם נזקים וטעיות והוצאות כספיות שהתחלנו רק את החופשה זה לא עניין אף אחד את אותו לילה שעברנו עם נמלים וגירודים בכל הגוף ותשובה הכי מזלזלת מנציג קבלה ב1 בלילה שיבואו ויחלפו לנו מצעים?.. לא התקשרו לא ביררו זה לא עניין אותם זה החופשה הגרועה ביותר שחווייתי לראשונה וזה הדבר הכי מפתיע כי זה מלון עם שם ועם ביקורות טובות ולכן אני סגרתי שם,יצאתי מהמלון הרגשה הכי נוראית אני ובני משפחתי שילמתי סכום על חופשה שהתחילה ונגמרה כסיוט ביחד ,לא עניין שהוצאנו כספים שטורטרנו ביום הראשון שלא ישנו בלילה לא אנחנו ולא התינוקת והפתרון לקבל סוויטה זה לא פתרון לחוויית שירות לפני הכול -בית מלון ברמה כזו צריך לתת מענה והתייחסות לנופשים מהרגע הראשון כמובן שכל נציג שאמר שיחזרו אלינו תוך כדי שאנחנו במלון לא חזרו , קראת היציאה שלנו מהמלון ביום רביעי בבוקר ביקשנו לדבר עם אותה מנהלת קבלה בעלי המתין בקבלה 40ד'ק ולא יצאו אליו אמרו שקוראים לה ואף אחד לא הגיע פשוט המתין ,לאחר חוסר התייחסות יצאנו לדרך זה היה ערב חג סוכות , יצאנו מהמלון במהלך הנסיעה דיברנו והתקשרנו לשירות לקוחות פתאל מרוב ההרגשה המגעילה שיצאנו ממנה,דיברנו עם נציג בשם צבי סיפרנו לו את הפנייה מהתחלה ועד הסוף ,הקשיב רשם וכמובן אמר שעד גג 48 שעוות יחזור אלינו מנהל מפניות הציבור של המלון וזה הועבר ישירות לפניות הציבור כמובן ששום דבר מזה לא קרה ,שלחו באותו לילה של הנמלים בלילה השני פנייה לפניות הציבור על מה שקרה לנו ועד עכשיו לא חזרנו אליו זה פשוט לא יאומן מעולם לא נתקלתי בחוסר התייחסות נוראי שכזה .כעת לאחר שנותרתי עם פה פעור על 4 ימים לא קלים עבורנו שמבחינתו זה היה אמור להיות החופשה עם התינוקת בהכי כייף עם חווית שירות ובאמת לקבל מה שמצפים ממלון ברמה כזו
.אני לא מתכוונת לעזוב את העניין הזה ככה ובמידת הצורך גם להגיע רחוק יותר,אבקש להתייחס לפנייתי במהירות ולעקוב אחר כל פרט ופרט ממה שטענתי אני ממתינה לתשובה ופיצוי הולם בעקבות חופשה לקויה במיוחד.תודה מראש.
נזק כספי סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגוריכם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה