פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלבון במלון לאונרדו פלאזה נתניה נושא התלונה:
‏שבת ‏15 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בעת הצק

out טען פקיד הקבלה בשם ניר במלון לאונרדו פלאזה טען כי ביצענו שיחת טלפון מהחדר בעלות של שני שקלים הסברתי לו כי ברשותינו טלפונים ניידים וכי לא ביצענו שיחה זו הפקיד התקשר למספר שהופיע ושאל אדם זר מעבר לקו האם הוא מכיר אותי אני רואה. התנהגות בהתנהגות זו עלבון ובושה כאשר הוא מעעמיד אותי במצב לא נעים ומוסר את שמי לאדם זר חבל שבשביל שני שקלים הייתי צריכה לסיים את החופשה בתחושת עלבון כזו קחו לתשומת ליבכם
עלבון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מייל נשלח מהנהלת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה