פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול של אנשי שירות של המלון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏09 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנדון הייתי במלון לאונרדו חיפה בחדרי היה מזגן שהיה על קור ולא על חום צלצלנו בשמונה בבוקר לקבלה ואמרתי שהמזגן עובד על קירור ולא על חימום יצאנו מהמלון וכשחזרנו בדקתי את המזגן והוא עבד על קור.
בשתיים עשרה צלצלתי לקבלה ופקידת הקבלה אמרה שיטופל.
שוב צלצלתי בשתיים אמרתי לפקידת קבלה למה אורח צריך ללבוש מעיל כי החדר לא מחומם אחרי שעה הגיע איש אחזקה ואמר טכנאי המזגנים צריך להגיע :
לאור התלונות שדיברתי עם הפקידה היא הייתה צריכה לשלוח טכנאי מזגנים ולא איש אחזקה.
בשעה שלוש הגיע טכנאי המזגנים בשם דני ואמר דבר ראשון הוא הביא רדיאטורים כדי שיהיה חם.
לצערנו לא הצליח לתקן את המזגן אבל השאיר את הרדיאטורים.
הלכתי לפקידת הקבלה בזעם ודרשתי לדבר עם מנהל המלון ניגש אליי
ממלא מקום השם רועי והציע לפצות ע"יפירות ומים .
כשחזרתי הבייתה צלצלתי למלון שאלתי מה נסגר עם הסיפור הזה הפקידה אמרה שמנהלת שירות הלקוחות איננה ושהיא תיצור איתי קשר .חזרנו בעשירי לאוקטובר ולא מצאו לנכון ליצור קשר עד היום!!!!!!!!!
לא ידעתי שאתם מזלזלים בלקוחות שלכם הרגשתי ש"נפנפו" אותי הרגשתי שרוצים להפטר ממני. הפיצוי שהביאו לי מתגמד ליחס המזלזל של שירות הלקוחות של פתאל נחשוב פעמיים לבוא אליכם.גועל נפש
פיצוי גרוע סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה