פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אכזבה מהמלון נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
פריויליג אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
השבוע התארחנו במלון פריויליג באילת , במסגרת שבוע השלייקס לגיל הזהב , התארחנו מתאריך 18-21/01/15 חדר 5204
המלון מוגדר כמלון חוויה קולינרית וברצוננו להביע את אכזבתנו העמוקה מרמת האוכל במלון, שום דבר במלון לא התקרב לחוויה קולינרית אוכל פשוו ובסיסי מאוד כקוסקוס עופות וקובות , דגים מהסוג הפשוט והזול ביותר ממש אכזבה , לא נפתחה עמדה לחיתוך סלט טרי כמקובל בכל המלונות לא עמדת בריאות וכדומה .... אנחנו מאוד מאוכזבים כלקוחות
מועדון שמיים שמאוד נהנים בדרך כלל ברשת שלכם הפעם מאוד
התאכזבנו. מצפים לתגובתכם
ניתו ליצור קשר בנייד 053-62***03
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה