פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זוהמה ולכלוך המסכן את המתארחים נושא התלונה:
‏יום שישי ‏17 ‏אפריל ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
בתאריך 17. 4. 15 התארחנו במלון לאונרדו טבריה . לקחנו חדר סוויטה ג'וניור . החדר היה מלוכלך , רצפה שלא ניתן לדרוך עליה .
בארוחת הערב , ערמת הצלחות הקטנות , שהיו על המדף היו רטובות עם שאריות מזון (כל הצלחות כולן !)
פניתי אל אחד האחראים שעמד בכניסה לחדר האוכל , והסבתי את תשומת ליבו לצלחות המלוכלכות .
למחרת , סבלתי מבחילות , שלשולים וכאבי בטן , כפי הנראה מרמת ההיגיינה הגרועה שבמלון .
נא טיפולכם
הרעלת מזון סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
פנינה, מנהלת קשרי אורחים שם ותפקיד:
נאוה יקרה,
ראשית תודה ששיתפת אותנו,ביקורת זה דבר חשוב למטרת בדיקה ושיפור
שביעות רצון אורחנו הנה בראש סולם העדיפויות שלנו.
העניין יבדק בצורה יסודית,וכמובן שנשוחח

תודה,פנינה
תגובה:
ישלח מכתב מנכ"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה