פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אירוח ושירות לקויים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏02 ‏יוני ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אלי אוחנה ומשרת אני כרכז ביחידת נחשון בשירות בתי הסוהר מזה 21 שנה .
הגעתי לנפוש עם משפחתי בתאריך 02.06.15 ועד 07.06.15 כמתוכנן , הגענו למלון בשעה 11:45 ועשיתי צ'יאק אין בשעה 12:15 ע"י נציג הקבלה העונה על השם בן .
נעשה מן סחבת לטובת קבלת החדר ומצאתי את עצמי מחפש את מענה כולל משפחתי ותינוקת בת שנה וחצי עד השעה 16:30 ללא חדר ועוד שאומרים החדר (דלת מקשרת) בקומה ה 17 לא מוכן לא יודע באיזו חוצפה ניתן לייבש משפחה שלמה שיש עוד תינוקת ,שהמצחיק מכל מגיעים שני קבוצות ומקבלים עוד חדרים לפנינו.
פנתה אלינו אשת יחסי הציבור "שלי" למיטב ידעתי והפנתה את צומת ליבה אלינו כעבור שעה . היא הזמינה לנו ארוחת צהריים על חשבון המלון ושגם לזה המתנו 45 דקות ואפסי כוחות .
למחרת יצרתי קשר עם חברת אשת והתחננתי שיעצרו לי את הנופש מהרודוס ועודכנו על האבל שנעשה לי ולמשפחתי ובסופו של דבר עזבנו את הרודוס למלון דן פנורמה תא .(ועוד שילמתי לאשת 250₪ על זה שעברתי מלון).
אני לא נתקלתי מימי בשירות שלוקה בחסר ואינו אדיב .
אני אישית פניתי למחלקת משאבי אנוש ביחידתי והצפתי את אשר ארע לי ולמשפחתי מה שבטוח שאת רשת פתאל אני יכל ליראות במודעות ואין שום כיוון בהווה ובעתיד להתארח אצלכם .
אני מקווה שהבנתם את המסר בכדי שלא יסבלו עוד אזרחים ולוחמים שמגיעים למנוחה ומוצאים את עצמם למעשה באיזה מין טרטור .
בברכה ******** .
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה