|
|
|
|
|
|
עוגמות נפש - יחס מחפיר לנופשים |
נושא התלונה: |
שבת 04 יולי 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
עין בוקק |
כתובת: |
מלון David |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
הגענו ל 7 לילות במלון David ים המלח, שמו אותנו בקומה נמוכה בחדר צדדי, הטלויזיה לא עבדה, ביקשנו מיטה עבור 2 הילדים - לא הביאו מצעים התקשרנו כ 5 פעמים וכל פעם הביאו משהו אחר.
השיא היה בערב לפני ארוחת הערב היתה הצפה בשירותים עם קצף שהציף את כל השירותים, באו לשאוב את זה עם מכונה שהשאירה ריח מסריח שלא עזב כל השבת..
קטסטרופה ממש.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל |
שם ותפקיד: |
מלון דוד בים המלח לא משתייך לרשת פתאל. |
תגובה: |
נא לבטל התלונה ברשימותינו. |
פתרון: |
|
|
|