פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב שנשלח ב 05.07.15 למנכל רשת פתאל למנהל המלון לסמנכל נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ ש.ז. הזמנתי 4 חדרים עבורי ועבור ילדי ומשפחותיהם סה"כ 14 אנשים לחודש מאי (חופשת שבועות).בהזמנה הודעתי על צורך מיוחד ל 4 אנשים של חלב עיזים גבינות עיזים וכבשים יוגורטים ןפריכיות.גם בהזמנה נרשם הצורך אך בפועל לא היו הדברים המבוקשים.וכשפנינו אמרה שירה מנהלת קשרי לקוחות שלא חייב להיות הכל יש דברים נוספים לאכול.(מי היא שתחליט מה אני אוכל). למחרת כשכבר הביאו גבינות לא היו פריכיות.ובארוחת ערב נגש בני שהוא שף במקצועו להודיע כי הגזר מקולקל ,לא התייחס אליו זלזל ו בו והשאירו את הגזר על הפס.העוף שהוגש היה מלא בשערות בסלט היה חרק (ישלי תמונות).למחרת בצהרים לא היו כוסות על השולחן בקשנו ונאמר לנו שהכל במדיח.שלושה אנשים קבלנו כאבי בטן וקלקול קיבה.
ביום האחרון בקשו מאתנו למלא טופס שביעות רצון אני סרבתי כמובן עדי פנה לכלתי ואמר לה כי אם תמלא הכל בציון מצוין יאפשר לה להשאר עד 6 בערב.איתי הסכים לדבר עדי שאפשר לנו לאכול ארוחת צהרים ביום העזיבה אבל שכח לידע את האנשים בחדר האוכל וקבלנו שטף של צעקות .לידיעה לכולנו יש מועדון שמים.
שוחחתי עם עדי ועם הסמנכל שמאד רצה לתת לנו לילה במלון .ממתינים מחודש מאי אבל זה לא רלוונטי אני לא מעונינת בלילה לי ולמשפחתי אני מבקשת את כל מה ששלמתי חזרה.אף אחד לא יקנה אותי בלילה במלון .
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו קלאב אילת. תגובה:
נערכה שיחה עם מנכל המלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה