פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שריפה במלון ליאונרדו קלאב ועוגמת נפש ויחס מחפיר נושא התלונה:
מזרחי מישל שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏יולי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בוקר טוב..ביום שישי10.07.15 פרצה שריפה במלון בו שהיתי בדיוק מול איפה שהחדר שלנו היה ממוקם לצערי הרב היינו בחדר בזמן השריפה ולכן כמות העשן ששאפנו ההיתה מחרידה ומעבד לכך שרציתי לצעוק לעזרה כי ברגע שפתחתי את דלת החדר גל של עשן נכנס וכמובן ישר סגרתי ניסיתי לפתוח את החלון ולצעוק לעזרה אך היה לחץ מטורף ולא באמת שמו לב אליי מאחר והייתה מהומה גדולה . הבן זוג שלי ששהה איתי בחדר באותו זמן אמר שאין ברירה וחייב לרוץ את כל המסדרון החנוק עשן כדי שחלילה לא נמצא את עצמנו מחוסרי הכרה מכמות העשן שנכנסה לחדר שלנו למזלי הוא זכר בדיוק את הדרך ליציאה וכמובן העדפתי לקחת סיכון מאשר להחנק בחדר.רצנו החוצה המראה היה מחריד קולות של מלא ילדים וצעקות חשבנו שקרה אסון מרובה נפגעים ,למזלנו בסוף הבנו שיש שלושה נפגעים בהם גם אני שהוגדרתי קל וקיבלתי טיפול ראשוני באמבולנס ותודה לאל שם זה נגמר. היה נראה לי מובן מאליו שיבצעו ניקיון יסודי בחדר ( כמובן במידה ואין חדרים פנויים) החדר היה חנוק וכל הבגדים שלנו היו בריח של עשן מזעזע בטח שגם לא היה לנו מכונת כביסה לכבס וכך בעצם נשארנו עד צאת שבת עם הבגדדים בריח עשן חזק. אמרנו לקבלה שנצא לשעתיים מהמלון על מנת לאפשר להם לבצע ניקיון יסודי ונוכל להכנס לחדר ״סביר״ ..כמובן שחזרנו ולא בוצע דבר בחדר הריח אף התחזק! מלכתחילה ביקשנו חדר ואמרנו שאין חדרים פנויים אך שחזרנו למלון אחרי שעתיים כבר לא היה ברירה ודרשנו שוה חדר אחר כי אין סיכוי שאפשר להישאר שם ! לא יודעת איך אבל כנראה הבינו שאין סיכוי שבני אדם יכולים לישון ככה ולבסוף אחרי 5 וחצי שעות רק קיבלנו חדר אחר .לחא מזגן נורמלי ללא מראה נורמלית..מנורה שבורה וללא נוף כמו שהיה בקודם אבל כמובן בשבילנו זה היה עדיף על פני חדר בריח שרוף..מיותר לצייין שכל השעות האלה חיכינו בחוץ בלי מקלחת מיטה ואפשרות לנוח. משעה 15:00 שהחל כל הסיוט לערך ועד 20:30 היינו ללא חדר ,חדר נורמלי. כמובן שבפנייתי זו לצערי לא באתי לשבח את המלון על השירות הטוב שקיבלתי אלא לדרוש פיצוי על עוגמת הנפש העצומה שאני ובן זוגי עברנו. נהרס לנו הטיול זה לא עזב אותנו עד עכשיו כמו שאתם מבינים. אנא התייחסותכם הדחופה והמהירה לפנייתי מאחר והועבר מלל זה לגורמים נוספים שיבינו את הזוועה שהייתה שם .מצפה לפיצוי הולם על עוגמת הנפש שעברנו ועל הדירות המחפיר והזלזול בנו כאילו שזה בסדר לישון בחדר שכזה מלא עשן..ברשותי גם תמונות שימחישו את הזוועה אך משום מה לא ניתן לצרף בדף זה . י׳מישל מזרחי ת.ז201501368 בן זוגי -ההזמנה על שמו -מאור
כספי סוג הנזק :
פיצוי בחופשה זהה לחופשה שהייתה אמורה להיות לי ולבן זוגי ןכמובן פיצוי כבפי על עוגמת הנפש הזלזול ובזבוז הזמן על שעות המתנה פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מכתב תגובה נשלח מהנהלת המלון לכתובת מגורייך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה