|
|
|
|
|
|
התייחסות מזלזלת של נציגת שירות הלקוחות וסמנכ"ל המלון |
נושא התלונה: |
יום ראשון 09 אוגוסט 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
מלון לאונרדו קלאב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הבוקר בתאריך 09.08.15 בסמוך לשעה 09:00 כאשר ביצעתי צ'ק אין מול נציגה בקבלה.ביקשתי זוג חדרים שאינם פונים לבריכה והעליתי בפניה בקשה לזוג חדרים הפונים לבריכה.הנציגה השיבה לי כי הבקשה שלי בגדר בקשה וייבדקו בהמשך את העניין.עזבתי את הקבלה ושבתי למקום אל מול נציג אחר בליווי אישתי וילדיי.כאשר שוב שאלתי את הנציג לגביי זוג חדרים הפונים לבריכה.וזה השיב כי מדובר בתוספת תשלום והתפוסה מלאה.שאלתי הכיצד אותה שאלה מופנית ל2 נציגים שונים ימתקבלות תשובות שונות.הופנתי לשירות לקוחות.ניסיתי לאתר את החדר של שירות הלקוחות.במקרה זיהיתי דלת פתוחה וגב' ישובה בחדר.דחפתי את ראשמ פנימה בחוסר נימוס ושאלתי האם הגעתי לשירות לקוחות.השיבה שכן ומסרתי כי מעמד זה שאין כל שלט המצביע בפני האורחים כי המדובר בחדר זה וחבל שאני צריך לדחוף את ראשי לחדרה בחוסר נימוס.לכשהצגתי את סוגיית החדרים לא מצאתי קשב.ולאחר חילופי דברים ביננו העיזה לומר שסיימנו את השיחה וכדבריה "תצא לי מהמשרד" עניתי שהיא כאן כדי לתת לי שירות וכנראה שהיא משמשת בתפקיד לכ לה.השיבה "כן בגלל זה אני נמצאת בתפקיד 3 שנים" ביקשתי לדבג עם המנכ"ל השיבה בשלילה וכמרה שאוכל לשוחח רק עם הסמנכ"ל.באותו הרגע הופיע גבר בכניסה לחדר וטען בפניי מדוע אני צועק.כששאלתי מה תפקידו השיב שהוא הסמנכ"ל.הבחור הודה כי שמע אותה אומרת שאצכ מהמשרד אבל בכל זאת הגיב בחומרה כלפיי מדוע אני צועק.ביקשתי לשוחח בפני המנכ"ל אך זה האחרון המשיך באמירתו "אם תמשיך לצעוק לא תדבר עם אף 1" עזבתי את המקום ממורמר ובבושת פנים.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
מלונות פתאל שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|