פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תעריף מופקע -בריכת המלון וזלזול בלקוח נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
במלון ליאונרדו ( החדש) באשקלון גובים תשלום מופקע של 150 ₪ למבוגר ו-130 ₪ לילד עבור ביקור בבריכה.כופים על הלקוח גם תשלום לארוחת צהריים. !!!נציג המלון ציין שהבריכה מיועדת רק לאורחי המלון (שנמצאים לחופשה כולל לינה) וסרב לאפשר כניסה לבריכה בלבד!
עוגמת נפש סוג הנזק :
בירור התעריף ובירור היחס ללקוחות-כשל תדמיתי, מדובר במלון חדש!!! פתרון נדרש :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אנו מודים לך על הערותיך תגובה:
תגובתנו נשלחה לכתובת הדואר האלקטורני שלך פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה