פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תנאי מלון נמוכים וחוסר נקיון מזעזע נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
מלון יו סוויטס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הייתי בחופשה במלון יו סוויטס במשך ארבעה ימים 10.9-13.9. קיבלתי את חדר 623. עם כניסתי לחדר הבחנתי בשיערות על רצפת המקלחת וראש של נרגילה זרוק על הרצפה מתחת לשולחן. בארוחת הבוקר שלמחרת המתנתי מעל רבע שעה כדי לקבל חביתה ולבסוף קיבלתי אותה עם שיערה של ה״שפית״ כאות תודה על ההמתנה הארוכה. מדי יום בארוחת הערב לקח לצוות המלצרים מעל 20 דקות!! להביא בקבוק שתיה קטן לשולחן. לאורך כל החופשה לא הוחלפו לנו המצעים אפילו לא פעם אחת! השטיח שבחדר לא נשאב באף אחד מהימים וכנראה שנקיון החדרים כולל רק ריקון הפחים וסידור המיטה. באחת מארוחות הבוקר לא היה כוסות לשתיה קלה וגם כשכמה אורחים התלוננו על כך למלצרים התשובה הייתה ״תמתינו עד שיצא״ לבסוף אחרי המתנה ארוכה פשוט הלכתי לעמדת הקפה והתחננתי ל2 כוסות חד פעמיות כדי לשתות. אתם ממליצים להגיע לקראת סוף ארוחת הבוקר אך כשעושים זאת ״נהנים״ ממבחר מצומצם יותר ומבלאגן וחוסר נקיון בעמדות האוכל. לא די בזאת, כשעשינו צ׳ק אאוט קיבלנו חיוב נוסף באשראי שאותו לא ביצענו ולפחות פקידת הקבלה הייתה מספיק הגונה כדי לבדוק זאת ולזכות אותנו על מחיר מטורף והזוי של 13 שח לבקבוק קטן ומסכן של פפסי מקס!! אני הגעתי למלון עם ציפיות גבוהות ופשוט התאכזבתי בכל יום מחדש. אני לא מהאנשים שיתלוננו על כל דבר קטן ולכן ניסיתי להבליג ולעבור את החופשה בכיף אבל בסוף החופשה ובסיכומה הבנתי שעל תנאים כאלה אסור לשתוק!! אני מצפה לתגובה בנושא.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה