פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הזנחה פושעת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי היום עם ילדיי למלון לאונרדו בחיפה החלטה לצאת לנופש מאוד רגישה אותנו ולקחנו סוויטה במלון טיילו כול היום בחיפה לאחר שהנחנו את התיקים כאשר חזרנו לחדר בשעה 2300 הדלת לא נפתחה עליתי פעמיים וירדתי שום דבר לא עזר עד שהגיע וטלי נציג מלון קודד אחרי זמן רב בחוץ נכנסו לחדר לתדהמתנו המזגן בחדר לא עובד ולא אף שלט של טלוויזיה התקשרתי לקבלה שוב הגיע וטלי ניסה לעזור התנצל אמר שהוא אינו איש אחזקה וממש מתנצל שוחחתי עם אילן מהקבלה שמסר כי העניין דווח למנהל וכי עלנו לעבור חדר מסרתי לי כי שני ילדים נרדמו אחרי השעה שתיים עשרה בלילה וזאת פשוט חוצפה שנותנים לו ״סוויטה״ עם כול כל הרבה ליקויים אי אפשר לראות טלוויזיה אין מזגן אין איש מקצוע שיטפל השיקול הכלכלי כאם חד הורית לצאת לנופש הוא מאוד מחושב אילן מהקבלה מסר כי נעבור חדר אמרתי לו שהילדים נרדמו בחדר הורים שהמזגן תקין ולא אעיר אותם פשוט חוצפה שהגענו לחופשה אין מזגן אין טלויזיות ונתקענו חצי שעה ויותר מחוץ לדלת במקום לנוח אני עצבנית מאוד מבקש החזר כספי
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת פניות אורחים רשת מלונות פתאל שם ותפקיד:
אני מודה לך על בחירתך להתארח במלון לאונרדו חיפה. תגובה:
נערכה שיחה עם המלון. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה