פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על מלון "לאונרדו פריוילג'" נושא התלונה:
סינלניקוב לאוניד שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
עין בוקק, ים המלח כתובת:
לאונרדו פריוילג' סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

ברצוננו לפנות אליכם עם חוות דעת על שהותנו במלון "לאונרדו פריוילג' " בים המלח בין התאריכים 22.09.2015-26.09.2015.
במשך יומיים וחצי לא עשו לנו ניקיון בחדר, בצאת יום כיפור פנינו לקבלה בבקשה לנקות את החדר וקיבלנו הבטחה כי יגיעו לעשות ניקיון אבל אף אחד לא הגיע.
רק ביום למחרת לאחר שיחה עם המנהלת הכללת טלי הואילו לנקות לנו את החדר וכל זאת ללא שום התנצלות מצד הצוות.

גם כאשר נגמר נייר הטואלט בחדר וביקשנו להביא זה לקח שעתיים (במרכזייה עבדה ג'וליה והיא הפסיקה לענות לטלפון).
בחדר הכושר אין מדריך והליכון אחד לא עבד, בנוסף נכנסים לחדר כושר ילדים ואנשים בלי נעלי ספורט.

בתאריך ה 22.09 הגיעה למלון קבוצה גדולה של אנשים שעשתה בלגן והפרות סדר במלון - רעש(מוזיקה במרפסת), זריקת אוכל בלובי ובקומות, שפיכת קולה ומיצים על הרצפה והקירות במעליות,
נערים עישנו במעליות ובקומות המלון, ילדים דפקו בדלתות דיירים והפריעו למנוחתם וכל הפניות לקבלה לא עזרו בכלום.
בבריכה נערים בני 16-17 קפצו מגובה למרות שילוט במקום האוסר על כך והמציל אפילו לא העיר להם.

לפיכך לפי התרשמותנו ראינו חוסר יכולת של הנהלת המלון והצוות לשמור על ניקיון, סדר, שלומם ובטוחנם של הנופשים.

אנו חשים פגיעה מוסרית עמוקה ומרגישים כי חופשתנו נהרסה לחלוטין ואיננו מתכוונים לעבור על כך על סדר היום.
במידת הצורך נפנה גם לרשתות החברתיות ולתקשורת.

בכבוד רב,
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי -מנהלת פניות אורחים שם ותפקיד:
מכתב תלונה תגובה:
תגובה טלפונית נמסרה לאורח מנציגת המלון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה