פרטי התלונה

תלונות מלונות פתאל

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חופשה מאכזבת נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏01 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
רחוב קאמפן אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
סגרנו חופשה ביחד עם בני משפחה למלון לאונרדו קלאב ל-4 לילות.
הזמנו 2 חדרים וסה"כ היינו 5 אנשים. קיבלנו המלצות מנופשים שביקרו בעבר שהמלון טוב מאוד ושיש לו אוכל נהדר ולכן חופשת הכל כלול במלון זה היתה מאוד קוסמת.
ביום הראשון שהגענו התאכזבנו. רמת הניקיון היתה מתחת לכל ביקורת.
בחדר האוכל אליו הגענו כבר בהתחלה מכיוון שהמלון מציע ארוחת צהריים בהגעה, גילינו ציפורים עפות בחדר האוכל. זבובים בכמויות ובנוסף כשיצאנו מחדר האוכל וישבנו בחצר ראינו חתול נכנס לחדר האוכל ומתיישב על אחד הכסאות.
בבריכה יש חלק שנמצא בשיפוץ והוא מגודר אך יש מים שעומדים ולכן יש ריח של צחנה וביוב בכל השטחים הפתוחים.
החדרים לעומת זאת היו די סבירים.
למחרת פנינו להנהלת המלון וביקשנו לטפל בכל הליקויים. נאמר לנו שזה יטופל ובנוסף קיבלנו מספר טלפון למקרה שנרצה להתריע על איזה 'מפגע' נוסף.
יום לאחר מכן דבר לא השתנה ובכל פינה שבה ביקרנו במלון היה מלוכלך ולא ראינו עובד ניקיון שדואג לסדר ולניקיון.
פנינו שוב אך הפעם האחראים לא היו נחמדים ואמרו לנו שאנחנו מחפשים את כל הליקויים במלון במקום להנות מהחופשה.
ביום השלישי לשהותנו במלון קרה דבר שחמור מכל. אורחים מהמלון הכניסו חברים שלהם דרך השער האחורי ופשוט עשו חפלה על הדשא בלי להתחשב באף אחד מהאורחים. ופה הבנו שגם אין ביטחון.

פנינו לקב"ט למחרת והוא אכן נדהם ואמר לנו שזה יטופל.
עליי לציין שלא היו לי הרבה ציפיות מהמלון אך לא חשבתי שמלון של רשת פתאל לא עומד בסטנדרטים סבירים כמו ניקיון וביטחון.
במלון ישנם מפגעים רבים לדוגמא שיש שבור בחצר. מספיק שילד קטן נופל על קצה השיש הוא עלול לשבור ראש או כל פגיעה שהיא יכולה לקרות. התרענו בפני האחראים אך תשובותיהם היו מתחמקות.
הליקויים במלון זה רבים, כמו למשל אין קפה בחדר אוכל מכיוון שהמכונה מקולקלת. כל מלון סטנדרטי מציע קפה בחדר אוכל. נשמע מאוד הזוי.
בסופו של דבר חיכינו לחזור הביתה מכיוון שהשהות במלון זה היתה בלתי נסבלת.
עוגמת נפש סוג הנזק :

מלונות פתאל שירות לקוחות

, תגובה:
אתי בן נפתלי, מנהלת קשרי אורחים של הנהלת הרשת שם ותפקיד:
אני מודה לך על פנייתך לרשת מלונות פתאל תגובה:
מנהלת קשרי אורחים במלון, שירה איבגי, שוחחה עמך טלפונית פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה